عکاس نیشابوری برگزیده پنجمین سوگواره‌ عاشورایی عکس هیئت

مرتضی امین الرعایایی عکاس جوان نیشابوری برگزیده پنجمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیئت شد.

کد مطلب: ۶۵۶۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از خراسان رضوی . مسئول هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد:آئین اختتامیه پنجمین سوگواره‌ عاشورایی عکس و پوستر هیئت با حضور و سخنرانی نادر طالب‌زاده، مسعود نجابتی، حجت‌‌الاسلام علیرضا پناهیان، کمال‌الدین شاهرخ و برخی اساتید و هنرمندان هیئتی در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) برگزار شد.

غلامرضا سلامتی گفت: هنرمندان و طراحان هیئتی از سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیئت استقبال کم نظیری داشتند که نشان از ارادت ایشان به ائمه اطهار (ع) است.

وی خاطرنشان کرد:بی تردید کسانی که در این راه قدم برداشتند، درد دین دارند و انقلابی هستند و این از آثار ارسالی برای سوگواره پیداست.

سلامتی یادآورشد: سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیئت، تجلی ظهور هیئت های آتش به اختیار است و آثاری که در این پنج دوره ارایه شده است، تکامل هنر هیئت را نشان می‌دهد.

مسئول هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد:مرتضی امین الرعایایی عکاس جوان نیشابوری در بخش اربعین توانست رتبه برتر پنجمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیئت را ازآن خود کند که تندیس ، لوح تقدیر وجایزه این جشنواره را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار