رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسلامشهرخبر داد:

تخلیه غیر مجاز نخاله های ساختمانی در اسلامشهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر از تشدید طرح ویژه گشت شبانه به منظور مقابله با تخلفات تخلیه غیر مجاز نخاله های ساختمانی خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۴۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران،ولی اله محمدی با اعلام این خبر افزود : تخلیه غیر مجاز نخاله های ساختمانی در سطح شهرستان اسلامشهر به خصوص در منطقه گود استقلال و کوره های شمس آباد یکی از مهم ترین از معضلات زیست محیطی این منطقه می باشد که منظور جلوگیری از این امر گشت های ویژه شبانه توسط کارشناسان این اداره در مسیرهای احتمالی انجام می شود .

وی با اشاره به معرفی ۴ راننده متخلف به مراجع قضایی که اقدام به تخلیه نخاله در منطقه شمس آباد نمودند، افزود : پیش از این نیز ۷ راننده کامیون در حین تخلیه پسماند و نخاله های ساختمانی در منطقه گود استقلال شناسایی شده که متاسفانه تعدادی از این راننده ها با مخدوش کردن پلاک خودرو سعی بر مخفی کردن جرم خود داشتند .

محمدی خاطر نشان کرد : در حال حاضر نخاله ساختمانی در بسیاری از کشورهای پیشرفته و صنعتی برای استفاده مجدد جهت مصارف ساختمانی مورد بازیافت قرار می‌گیرد و این امر علاوه بر جلوگیری از آلودگی محیط زیست، موجب کاهش هزینه و حفظ منابع طبیعی می شود .

/خبرنگار:زهرا سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار