پناهی روا، رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی در قزوین:

مجلس دانش آموزی سند حقوق دانش آموزی را تدوین می کند

رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی از تدوین سند حقوق دانش آموزی از سوی مجلس دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۹۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، زهرا پناهی روا در آیین افتتاحیه نشست قطبی نمایندگان مجلس دانش آموزی که در اردوگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سند حقوق دانش آموزی یکی از بهترین موضوعاتی است که امسال مجلس دانش آموزی آن را پیگیری می کند و در کنار سند حقوق شهروندی اقدام بسیار خوبی است.

وی با اشاره به 13 و نیم میلیون دانش آموز در کشور، افزود: این سند می تواند حقوق شهروندی را نیز تبیین کند و مجلس دانش آموزی با تصویب این سند گام های خوبی را برمی دارد.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی در مورد برگزاری نشست های قطبی نمایندگان مجلس دانش آموزی، عنوان کرد: بسیار خوشحال هستیم که در لابلای برنامه های مختلف سازمان دانش آموزی، توانستیم با هماهنگی با استان ها و با یک برنامه منسجم در کنار هم جمع بشویم و یک فضای خوبی را ایجاد کنیم.

پناهی روا با اشاره به ظرفیت های کمیسیون ارتباطات و فناوری، بیان کرد: جمع خوبی در این کمیسیون هستند و امیدواریم سند حقوق دانش آموزی با هم نظری دوستان هرچه زودتر تدوین شود.

وی با تقدیر و تشکر از کارشناسان سازمان دانش آموزی استان قزوین به جهت میزبانی از این نشست، تصریح کرد: سازمان دانش آموزی قزوین هماهنگی بسیار خوبی با دبیرخانه داشته که حجت الاسلام امامقلی رئیس سازمان همکاری بسیار مطلوبی داشتند که تقدیر و تشکر می کنیم.

خبرنگار: محمدجواد کرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار