بانک های خصوصی در اجرای سیاست های اقتصادی دولت کوشا باشند

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: بانک های خصوصی در اجرای سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید بیش از گذشته کوشا باشند.

کد مطلب: ۶۴۸۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه شورای بانک‌ها که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، در خصوص عملکرد بانک‌های خصوصی اظهار داشت: عملکرد بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات در بخش تولید و اشتغال در سال ۹۵ رضایت‌بخش نبوده است.
وی گفت: باوجود این‌که بانک‌های خصوصی از منابع سایر بانک‌های دولتی بهره می‌برند هنوز نتوانسته‌اند در بخش تولید و اشتغال فعالیت قابل قبولی ارائه دهند.
حبیبی بیان داشت: بانک‌های خصوصی باید نقش خود را در زمینه شرکت در سیاست‌های دولت در راستای افزایش تولید و اشتغال نمایان سازند.
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین افزود: بانک‌های خصوصی باید همپای سایر بانک‌ها سیاست‌های دولت را در جهت منویات مقام معظم رهبری جاری و ساری کنند و مقرر شده تا تمام عملکرد بانک‌های خصوصی طی سال ۹۶ با دقت نظر بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.
وی عنوان کرد: چنانچه عملکرد این بانک‌ها در راستای سیاست‌های کشوری و استانی رضایت‌بخش نباشد، برخوردی قاطع برخلاف سیاست‌های بانکی با آن‌ها خواهد شد چراکه فضا برای همکاری این بانک‌ها در تمام زمینه‌های صنعت و کشاورزی مهیا است.
حبیبی اذعان کرد: بانک‌های خصوصی فقط به دنبال جمع‌آوری منابع و ارسال آن به مراکز بانکی خود نباشند چراکه در بیشتر مواقع این منابع در راستای اهداف مراکز در جایی خارج از استان صرف می‌شوند.
وی افزود: به همین دلیل چنانچه بانک‌های خصوصی در راستای سیاست‌های استانی هماهنگ با سایر بانک‌های دولتی نباشند اقدامات لازم جهت برخورد با آن‌ها انجام خواهد گرفت که این امر به ضرر بانک‌های مذکور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار