معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان:

آذربایجان شرقی در اردوی ملی سرآمد خواهد بود/تحسین وحدت ونشاط تیم استان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مطمئن هستم که استان در اردوی ملی اعضا و مربیان پیشتازان و فرزانگان سرآمد خواهد بود.

کد مطلب: ۶۴۸۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در پیش اردوی قطبی ملی اعضاء و مربیان پیشتازان جوار تبریز در اردوگاه الغدیر بر داشتن نشاط در اردوی ملی تاکید کرد و اظهار داشت: با این نشاط که امروز در این اردو دیدم مطمئن هستم که استان آذربایجان شرقی در اردوی ملی سرآمد خواهد بود.
وی افزود: ای کاش روسا و مدیران نواحی و مناطق نیز در این اردو حاضر بودند و این وحدت و انسجام و نشاط را می دیدند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: ماموریت اصلی سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است و اردوهای دانش آموزی نقش و جایگاه مهمی در تربیت اجتماعی دارد.
علمی اضافه کرد: اطمینان دارم تربیت اجتماعی منجر به شکوفا شدن استعدادها در عرصه های مختلف خواهد شد و زندگی شادی را برای شما رقم خواهد زد.
وی با اشاره به هفته دهه کرامت گفت: مناجات، صله رحم، امرار معاش و تفریحات سالم چهار بخش زندگی سالم و پویا است و اهل بیت علیهم السلام بهترین الگو برای ما هستند و همچنین باید برنامه ریزی را ازآن ها یاد بگیریم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد: موفقیت باید در مادیات و معنویات همراه و توام با هم باشد.
علمی تصریح کرد: جوانان نسبت به بزرگسالان روحیه انعطاف پذیری دارند و آسان تر می توانند مسایل را بپذیرند و یاد بگیرند.
وی خطاب به حاضران ادامه داد: انسانی که به یقین برسد شهادت طلب می شود پس پویا و فضیلت طلب باشید تا به یقین برسید و چنین اردویی می تواند شما را در رسیدن به این مهم یاری کند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که کارگروهی باعث لذت بردن از زندگی می شود، گفت: قشر جوان مورد هجمه دشمن است و ما باید در این اردوها آن ها را برای مقابله با جنگ نرم آماده کنیم.
اردوی مربیان و یاورمربیان گروه های پیشتازان جوار تبریز با حضور نواحی پنج گانه تبریز، سراب، بستان آباد، اسکو، خسروشاه، ایلخچی، مهربان و خواجه و تیکمه داش در اردوگاه الغدیر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار