دانش آموزان کاشان، رتبه های برتر مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور

کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: دانش آموزان هنرمند این شهرستان رتبه های برتر مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور را کسب کردند.

کد مطلب: ۶۴۷۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کاشان،سید محسن سکوت اظهار کرد: سی و پنجمین دوره از مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور در گروه پسران از اول تا پنجم مرداد در نیشابور برگزار شد.

به گفته وی، دانش آموزان کاشانی، "مهزیار کبیری" در رشته نقاشی خط و "حسین هلی"در رشته تصویر سازی موفق به کسب رتبه اول کشوری در هر رشته شدند .

وی افزود: همچين مسابقات گروه دختران از هفتم تا یازدهم ماه جاری در نیشابور برگزار خواهد شد که تیم پنج نفره دانش آموزان این شهرستان شامل " زهرا چیت ساز" در رشته مطالعه و تحقیق، "مائده مرشدی" در رشته تصویر سازی ، "عاطفه بنایی نوش آبادی" در رشته طراحی با ذغال ، "فاطمه مصدقیان" و "زهرا رشیدی" در رشته طراحی بازی کامپیوتری می باشد.

وی گفت: سی و پنجمین دوره از مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور در پنج بخش هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینشهای ادبی، رسانه و فضای مجازی و 28 رشته در دو گروه دختران و پسران برگزیده از سراسر کشور در نیشابور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار