معاون اداری و مالی فرمانداری ری تاکید کرد:

تحقق مهاجرت معکوس با ارتقای خدمات روستاها

معاون اداری و مالی فرمانداری ری گفت: برای ابقای جمعیت روستائیان و تحقق مهاجرت معکوس، باید سطح خدمات رسانی به روستائیان افزایش پیدا کند و اقدامات جدی در حوزه آموزش، بهداشت و بهسازی راه‌های روستایی صورت بگیرد.

کد مطلب: ۶۴۶۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران،مهدی مجیدی معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری در حاشیه بازدید از روستاهای بخش کهریزک گفت : در راستای سیاست‌های دولت یازدهم مبنی بر ارتقای سطح کیفی زندگی در روستا‌ها بازدیدهای دوره‌ای از بخش‌های شهرستان ری انجام داده‌ایم.

وی بیان کرد: در جهت رفع محرومیت زدایی، رفاه روستائیان، بهسازی و بهره وری راههای روستایی، ارتقای سطح بهداشت و درمان و امورات مورد درخواست مردم، تصمیمات خوبی اتخاذ شد و از محل منابع فرمانداری، اعتبارات ارزشمندی برای این مباحث در نظر گرفته شد .

معاون برنامه ریزی فرمانداری ری با تاکید بر ابقای جمعیت روستائیان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با سطح سنجی نیاز‌ها و اقدامات موثر در جهت رفع مشکلات و ارتقای سطح خدمات برای روستائیان، مهاجرت معکوس را محقق کنیم . وی اظهار داشت: وضعیت راه‌ها، کمبود امکانات ورزشی، شبکه آبرسانی، آلاینده‌های محیطی و روشنایی معابر از جمله مواردی بودند که ساکنان روستا‌ها در دیدار امروز با مسئولان مطرح کردند که مرتفع کردن آن‌ها را در دستور کار قرار دایم .

مجیدی درخصوص پروژه‌های مورد بازدید امروز ابراز کرد: جدول کشی و بهسازی خیابان ورودی روستای اسماعیل آباد، بهسازی مسیر و تامین روشنایی روستای قمصر، نصب گاردریل رودخانه، احداث پل ماشین‌رو بر روی رودخانه کن و تکمیل و تجهیز ساختمان شورا در روستای جهان آباد، اصلاح و بهینه سازی شبکه آب رسانی روستای قلعه پروان، تعریض جاده و تامین روشنایی در محور مجیدآباد-قمصر، زیرسازی و آسفالت روستای دوتویه، تامین روشنایی راه روستای قلعه نو چمن، عبدل آباد و تورقوزآباد، کمک به خرید و نصب مخزن ۲۵۰ مترمکعبی آب برای روستاهای سمت شرقی بخش کهریزک، کمک به طرح ایجاد خط انتقال آب از مجتمع خلیل آبادی به مجتمع امام خمینی (ره) برای روستاهای سطح بخش و کلنگ زنی ورزشگاه در روستای درسون آباد مافتون از جمله پروژه‌هایی بودند که امروز مورد بازدید قرار گرفته و اعتبارات لازم برای آن‌ها تخصیص داده شد.
/خبرنگار:زهراروحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار