همایش تخصصی تولید محتوای الکترونیکی استان اصفهان

همایش تخصصی تولید محتوای الکترونیکی استان، روز سه شنبه مورخ 3 / 5 / 96 در مرکز آموزشی رفاهی شماره 3 فرهنگیان اصفهان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدیان برگزار می گردد.

کد مطلب: ۶۴۶۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان این همایش با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یادهی، یادگیری و تولید محتوای الکترونیکی در استان برگزار می گردد.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدیان در جمع معاونین پژوهش مناطق و نواحی، رابطین تولید محتوای استان و جمعی از کارشناسان آموزش متوسطه ، ابتدایی،کارشناسان فناوری، امورشاهد و معلمین توانمند و علاقمند به تولید محتوا سخنرانی خواهند داشت.

در حاشیه جلسه دوره آموزشی ضمن خدمت با عنوان کاربردهای فناوری اطلاعات با هدف توانمند سازی معلمان در تولید مواد و رسانه های الکترونیکی یادگیری و بهره برداری در فرایند تدریس برگزار می گردد.

همچنین در این همایش رابطین گروه محتوای استان و معاونین پژوهش در راستای اجرای مطلوب هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی و به منظور تبیین برنامه سالانه گروه بررسی محتوا در جلسه تخصصی به تبادل نظر می پردازند.

در حاشیه جلسه شورای تحقیقات و شورای آموزش و پرورش بمنظور کیفیت بخشی به طرح های پژوهشی و ارائه سیاست های راهبردی سازمان پژوهش در تدوین کتب درسی و تهیه منابع آموزشی برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار