فرماندار میناب:

مدیران کم کار دستگاه های اجرایی میناب عزل می شوند

فرماندار ویژه میناب گفت: برخی مدیران کم کاری های خود را با اظهارات غیر قابل قبول در خصوص رفع مشکلات مردم به بخشنامه ها نسبت می دهند که این مسئله نیازمند رسیدگی جدی و تعیین نمودن وضعیت مدیران کم کار در دستور کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۶۴۲۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، ابوذر مهدی نخعی امروز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان میناب، رفع مشکلات مردم میناب را مورد تاکید مدیران اجرایی در این شهرستان قرار داد و گفت: با مدیران کم کار و پروازی اتمام حجت می شود.
نخعی بیان کرد: با هیچ مدیری تعارف ندارم، عقد اخوت هم با کسی نبسته ام، اگر مدیران به کم کاری های خود ادامه دهند ضمن معرفی آنها به مردم بعنوان یک مدیر کم کار از سمت مدیریت شهرستان عزل می نمایم.
فرماندار ویژه میناب افزود: اگر مدیران به کم کاری های خود ادامه دهند، ضمن معرفی آنها به مردم بعنوان یک مدیر کم کار از سمت مدیریت شهرستان عزل می نمایم.
وی با بیان اینکه در جهت رسیدگی به مشکلات مردم هیچ کم کاری و سهل انگاری در اجرای برنامه ها از هیچ مدیری پذیرفته نیست، عنوان کرد: همه مدیران برای رفع مشکلات مردم و برای رسیدن به اهداف دولت تدبیر و امید گام موثری بر دارند.
مهدی نخعی با بیان اینکه کم‌ کاری مدیران باید اصلاح و جبران شود، خاطر نشان کرد: برخی کاستی هایی که از سوی مدیران کم کاری صورت می گیرد، این کاستی ها باید اصلاح شود و به تکلیف مدیرانی که کم کاری می کنند به ویژه مدیران دستگاه های خدماتی و عمرانی باید رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار