مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

جذب منابع در راستای رشد و شکوفایی سند تحول بنیادین بوده است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در اجرای سند تحول بنیادین شاهد رشد و شکوفایی این بخش بوده و تلاش مسئولین ارشد آموزش و پرورش در جذب منابع در جهت رفع موانع بسیار ارزشمند و قابل بازگویی است.

کد مطلب: ۶۴۲۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در جلسه مشترک شورای معاونین و مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت در باشگاه فرهنگیان تبریز، ضمن قدردانی مجدد از حضور گسترده ملت پای صندوق های رای و باطل کردن نقشه های دشمنان، تاکید کرد: این حضور اعتماد ملت به گفتمان اعتدال و آرامش دولت تدبیر و امید بود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش خانواده در خلق چنین حماسه ای، تصریح کرد: این نقش بی بدیل و اساسی فصل همکاری و همدلی برای داشتن ایرانی آباد را رقم زد.

وی ضمن تسلیت شهدای حادثه تروریستی تهران، افزود: برخورد قاطع و انهدام مواضع داعش در موصل نشان از اقدار ایران و پیروزی حق و حقیقت دارد.

پاشایی درایت دولت تدبیر و امید با تکیه به فضل الهی را در حضور سرمایه گذاران و خیرین برای دستگاه تعلیم و تربیت مهم برشمرد و گفت: در اجرای سند تحول بنیادین شاهد رشد و شکوفایی این بخش بوده و تلاش مسئولین ارشد آموزش و پرورش در جذب منابع در جهت رفع موانع بسیار ارزشمند و قابل بازگویی است.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی تمرکز زدایی، تفویض اختیار و مدرسه محوری را جز سیاست های اساسی مقام عالی وزارت عنوان کرده و اظهار نمود: نتایج ارزیابی های استانی و کشوری بیانگر این است که مجموعه در 4 سال گذشته سیر صعودی قابل توجهی داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت های استان در پوشش تحصیلی 99 درصدی ابتدایی، کسب بالاترین رتبه المپیادها، استفاده حداکثری از ظرفیت فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی و اعزام بیشترین و ایمن ترین اردوهای راهیان نور اشاره کرده و اضافه کرد: در 4 سال گذشته هر سال دو بار نتایج آزمون ها مورد تحلیل واقع می شود و با اصلاح موانع راهکارهای اصلاحی بررسی می شود.

پاشایی ابراز داشت: تعالی مدیریت مدرسه در صدر اقدامات مجموعه بوده که نتیجه ی آن افزایش 1.5 نمره ای میانگین نمرات دانش آموزان در سطح استان است.

وی افزایش رتبه ی برتر کنکور و کسب دهها رتبه ی برتر کشوری در رقابت های نانو و المپیادها را گوشه ای دیگر از موفقیت های آموزش و پرورش استان برشمرد.

پاشایی سیاست کاری دستگاه تعلیم و تربیت استان را در کسب موفقیت های 4 سال گذشته دوری از حواشی و درایت و هماهنگی و یکدلی عنوان کرد و گفت: برای کنترل و جلوگیری از هجمه دشمنان فعال نمودن بخش ورزشی و توسعه این بخش مدنظر بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته برای اولین بار جشنواره خیرین مدرسه ساز در تبریز برگزار شد که بازخورد بسیار عالی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار