مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی خبرداد:

طرح اوقات فراغت دانشمندان کوچک در تبریز برگزار می شود

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از اجرای طرح اوقات فراغت دانشمندان کوچک در تبریز با همکاری معانت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۸۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

ناصر مقدم در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی این طرح در رشته های نانو شیمی، هواپیماسازی، رباتیک، ریاضی کانگورو، خلاقیت ریاضی، سازه های ماکارونی، برنامه نویسی اندروید برای علاقمندان برگزار می شود.

وی افزود: دانش آموزان علاقمند به رشته نانو شیمی در طول دوره ضمن دریافت بسته های آزمایشگاه شیمی ولقعی، ساخت موادی همچون مایع ظرفشویی، خمیر دندان و کرم دست را یاد می گیرند و افراد شرکت کننده در دوره آموزشی هواپیماسازی علاوه بر یادگیری ساخت هواپیماهای 2متری و پرواز آزاد در اردو به مسابقات کشوری نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف نیز اعزام می شوند.

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی اضافه کرد: دانش آموزان علاقمند به شرکت در دوره رباتیک نیز علاوه بر برخورادری از آموزش ساخت ربات های مین یاب، فوتبالیست، امدادگر وآتش نشان به مسابقات کشوری نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف نیز اعزام می شوند.

مقدم تصریح کرد: افراد شرکت کننده در دوره ریاضی کانگورو ضمن تقویت توانایی حل مساله، برخورد با مسایل ریاضی برای شرکت در دوره آزمون تیزهوشان نیز اماده می شوند و دانش آموزان علاقمند به شرکت در دوره آموزشی خلاقیت ریاضی، محاسابات سریع ذهنی و تند خوانی را یاد می گیرند.

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: در دوره برنامه نویسی اندروید، آموزش ساخت اپلیکیشن، موبایل، گیم و نرم افزار آموزش داده می شود و شرکت کنندگان در این دوره و همچنین دوره سازه های ماکارونی نیز به مسابقات کشوری نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف نیز اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار