سه‌شنبه‌های بدون خودرو میزبان کودکان و پروانه‌ها

همزمان با سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان ویژه برنامه عصرهای پروانه‌ای چهارباغ در جریان برگزاری طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۳۸۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، گذر فرهنگی چهارباغ عصر فردا، 13 تیرماه و در یک روز سه‌شنبه بدون خودرو دیگر، میهمانانی ویژه دارد.
همزمان با سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان، ویژه برنامه‌ای از ساعت 17 با عنوان عصرهای پروانه‌ای چهارباغ با حضور کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
همزمان با اکران فیلم‌های جشنواره در پردیس سینمایی چهارباغ و سینما فلسطین و سپاهان، گذر فرهنگی چهارباغ نیز با برنامه‌های ویژه سه‌شنبه‌های بدون خودرو از کودکان و نوجوانان و سایر شرکت کنندگان میزبانی می‌کند.
اجرای برنامه‌های فرهنگ ترافیک با محوریت کودکان که میهمانان ویژه برنامه فردا هستند در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است در روز آغاز این جشنواره، جمعی از کودکان و نوجوانان دوچرخه‌سوار با رکاب زدن در شهر اصفهان ضمن اعلام آغاز سی‌امین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در گلستان شهدا حاضر شدند و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند. این کودکان و نوجوانان با رکاب زنی در شهر اصفهان حمایت خود از فعالیت‌های فرهنگ ترافیک و هوای پاک را اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار