عراقی به پانا خبر داد

پایان تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در طرح جهش تحصیلی

معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به ضوابط و هزینه های طرح جهش تحصیلی گفت: دانش آموزان واجد شرایط تا پایان تیرماه برای ثبت نام فرصت دارند.

کد مطلب: ۶۳۲۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

محمد حسن عظیم عراقی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در رابطه با زمان طرح جهش تحصیلی و شرایط متقاضیان طرح اظهار کرد: خانواده‌هایی که متقاضی شرکت در این طرح هستند باید با مراجعه به مدارس و از طریق مدیران مدرسه برای این کار اقدام کنند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام آمادگی دانش آموزان مدیران مدارس از طریق سامانه‌ای که برای این کار تعریف شده نسبت به ثبت نام دانش‌آموزان اقدام می کنند.

معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: یک ماه برای ثبت نام در این طرح فرصت وجود دارد و براین اساس تا پایان تیرماه فرصت برای ثبت نام وجود دارد لذا خانواده ها برای ثبت نام نگران نباشند.

شرایط ثبت نام دانش آموزان

عظیم عراقی در خصوص شرایط دانش آموزان بیان کرد: دانش آموزان متقاضی دراین طرح باید در طرح ارزشیابی توصیفی که ملاک عملکرد آنها است رتبه خیلی خوب در تمامی درس‌ها کسب کرده باشند.

وی اضافه کرد: بعد از احراز این شرایط دانش آموزان می‌توانند از طریق پایگاه های اولیه طرح سنجش سلامت که تعداد آن ها در سراسر کشور حدود 50 پایگاه است، برای ثبت نام اقدام کنند.

60 هزار تومان؛ هزینه ثبت نام در طرح جهش تحصیلی

معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به هزینه این طرح نیز اشاره داشت و گفت: هزینه آن سه برابر طرح سنجش سلامت برآورد شده که مبلغ آن 60 هزار تومان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار