از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام شد

اعلام فراخوان هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در قم

فراخوان هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان و معلمان از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آموزش و پرورش قم اعلام شد.

کد مطلب: ۶۳۱۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، حسین محمودی معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان قم در جلسه هماهنگی هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان و معلمان گفت: سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی با هدف توسعه فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی های معلمان و دانش آموزان، تولید مواد و رسانه های یادگیری متناسب، دومین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه اعلام کرده است.

وی همچنین با اشاره به ارسال فراخوان هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی به کلیه مدارس، خاطرنشان ساخت: انتظار می رود دانش آموزان و فرهنگیان استان قم با توجه به محتوای دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت آموزش وپرورش در این فراخوان شرکت کنند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان و معلمان در 2 مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در قالب 3 گروه دانش آموزان، معلمان و دانشجومعلمان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: خلاقانه بودن آثار، متناسب بودن آثار با اهداف بیان شده در برنامه درسی، عدم واگذاری امتیاز آثار به ارگان های دولتی یا خصوصی و قابلیت نصب و اجرای آثار ارسالی از جمله شرایط فنی و اختصاصی آثار شرکت کننده در این جشنواره می باشد.

محمودی یادآور شد: معلمان و دانش آموزان استان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در فراخوان، به شبکه ملی مدارس ایران (رشد) به نشانی: roshd.ir مراجعه نمایند، ضمنا 15 شهریور 96 آخرین زمان دریافت آثار در مرحله استانی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار