دستور هفتادمین و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نی ریز؛

نهادینه کردن فرهنگ جلوگیری ازقانون شکنی وقانون گریزی در رانندگی

هفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نی ریز با دو دستور جلسه نهادینه کردن فرهنگ جلوگیری از قانون شکنی و قانون گریزی در رانندگی و ترافیک شهری و جاده ای و هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های ماه مبارک رمضان در محل دفتر امام جمعه این شهر تشکیل شد.

کد مطلب: ۶۲۸۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانافارس ؛ هفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور اعضاء و با دو دستور جلسه نهادینه کردن فرهنگ جلوگیری از قانون شکنی و قانون گریزی در رانندگی و ترافیک شهری و جاده ای و هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های ماه مبارک رمضان در محل دفتر امام جمعه تشکیل شد.

معاون فرماندار با بیان اینکه هدف این شورا فرهنگ سازی و آگاهی سازی جامعه برای پیشگیری از خطرات و معضلات جامعه می باشد خواستار ارایه راهکارهای فرهنگی شد.


سپس دو موضوع جلسه در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید دو محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح بین المللی با مدیریت اداره اوقاف و امور خیریه 16خرداد در محل مصلی نماز جمعه و روز 30 خرداد با مدیریت اداره تبلیغات اسلامی در محل مسجد ذوالانوار به صورت باشکوه برگزار شود.

همچنین مصوب شد برای نهادینه کردن فرهنگ جلوگیری از قانون شکنی و قانون گریزی با برگزاری کارگاههای آموزشی در مدارس و مکان های آموزشی، درج مطالب فرهنگی در نشریات، تهیه بروشور آموزشی و ابلاغ آن توسط مبلغین روحانی در مساجد اقداماتی صورت پذیرد.

و همچنی مصوب شد؛ مستند سازی از معلولین تصادفات رانندگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و توزیع اقلام فرهنگی ،ارتباط و تعامل با هنرمندان و ورزشکاران و همچنین ارتقاء کیفیت پلیس توسط نیروی انتظامی پی گیری و اقدام شود و همچنین شهرداری نیز با رفع نقص فنی چراغهای معابر، مشخص کردن مسیر تردد موتور و دوچرخه سوار، خط کشی خیابانها، تامین پارکینگ مورد نیازو نصب بنر های آموزشی در سطح شهر اقدام شود.


در این جلسه برنظارت کارکنان دولت هم نسبت به نهادینه کردن فرهنگ قانون مداری و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید شد.

در پایان ریاست شورا با مهم برشمردن حفظ جان مردم خواستار تقویت ایمان و وجدان در ماه رمضان و کاهش مفاسد اجتماعی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار