رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

فرهنگیان اصفهان درجشنواره تولیدمحتوای الکترونیک 6 رتبه کشوری کسب کردند

رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سال گذشته در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی 6 رتبه اول تا سوم کشوری ویژه همکاران، 1 رتبه برتر کشوری دانش آموزی و 15 نفر به عنوان برگزیده کشوری انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۶۲۸۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، معصومه خلیلی در دومین جلسه کمیته استانی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دانش آموزان و معلمان اظهار کرد: بیش از 100 نفر رتبه اول تا سوم و رتبه های برگزیده استانی مورد تقدیر قرار گرفتند که این گروه شامل دانش آموزان، همکاران فرهنگی، دانشجو معلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان بودند.

وی با اشاره به سند تحول و برنامه درس ملی افزود: آنچه امروز به عنوان نیاز آموزش و پرورش باید به آن توجه کنیم، متنوع ساختن منابع یادگیری و یاددهی است به طوری که امروز تنها رسانه آموزشی کتاب درسی نیست و علاوه بر کتاب باید رسانه های دیگر را نیز بکار بگیریم.

خلیلی ضمن اشاره به نیاز مبرم آموزش همکاران و دانش آموزان به راه اندازی سایت آموزشی مجازی تولید محتوای الکترونیکی بیان کرد: این سایت از بهمن ماه 95 با همکاری مدیریت آموزش و پرورش کاشان مشغول به فعالیت است و بر همین اساس همکاران و دانش آموزان می توانند به آدرس http://elearning.kashanedu.ir مراجعه کنند.

رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه اظهاراتش همچنین به آموزش سیار در مناطق و نواحی و مشاوره های آموزشی توسط اساتید این جشنواره اشاره کرد.

معصومه خلیلی همچنین از پژوهش سراها و مراکز تحقیقات معلمان درخواست کرد در این مراکز آموزشی تولید محتوای الکترونیک ویژه همکاران و دانش آموزان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار