دربازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان بررسی شد;

اولین مدرسه با مدیریت سازمان های مردم نهاد کشور در تبریز

مدیر کل آموزش و پرورش استان با حضور در مرکز پیش دبستانی خیریه نیکان آینده به عنوان اولین مدرسه با مدیریت سازمان های مردم نهاد در سطح کشور در ناحیه یک تبریز از روند فعالیت این مرکز بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۲۵۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی صبح امروز با حضور در جمع دانش آموزان و مربیان این مرکز از روند فعالیت های آموزشی و پرورشی این مرکز بازدید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشستی گرم و صمیمی با مربیان و دست اندر کاران این مرکز ادامه داد: با بازدید از چنین مراکزی می توان اذعان داشت که با دست خالی هم می توان کارهای بزرگی انجام داد.

وی عملکرد همکاران این مجموعه را ستودنی دانست و گفت: یک راهنمای خوب می تواند مسیر زندگی فرد را در زندگی متحول سازد چه بسا انسان های توانمندی از جنس همین دانش آموزان بی بضاعت و بی سرپرست رشد خواهند کرد که دنیا را متحول خواهند نمود.

این مقام مسئول ضمن پرس و جو از نحوه تدریس، روند جذب و به کارگیری مربیان، نحوه ارایه فعالیت های کلاسی و فوق برنامه به نوآموزان و ... نقش معلم را بسیار حساس و خطیر بیان کرد و گفت: این دانش آموزان با داشتن شرایط ویژه معلمان خود را همانند والدین خود می پندارند و رابطه صمیمی بین این دو رکن وجود دارد.

وی در گفت و گو با سعید جلالی نماینده انجمن خیریه دانش آموزان مستعد تحصیل تبریز در خصوص نحوه رفت و آمد، تغذیه، ادامه تحصیلی و ... دانش آموزان این مرکز بحث و تبادل نظر نمود.

حیدر پورسلیمان در این بازدید گفت:یکی از مصوبات برتر شورای اموزش و پرورش شهرستان تاسیس اولین مدرسه با مدیریت سازمانهای مردم نهاد با هدف ثبت نام وتحت پوشش قرار دادن دانش آموزان فقیر، بد سرپرست وبی سرپرست بود که این مدرسه با همت خیرین هم استانی خارج و داخل کشور برای اولین بار در تبریز تاسیس گردید و کلیه دانش آموزان نیازمند در مقطع پیش دبستانی در این مرکز مشغول به تحصیل می شوند و در مقاطع دیگر نیز حمایت خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز ادامه داد: این مرکز پس از صدور مجوز فعالیت و تصویب در شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز در 31 تیر ماه سال گذشته با مقاوم سازی ، تعمیر و تجهیز یکی از مدارس در حال تخریب و بلااستفاده در کمترین زمان ممکن 67 دانش آموز بی سرپرست یا بدسرپرست را تحت پوشش خود برده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار