مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در همایش رای اولی ها:

گام جدی در انتخابات پرشور و سرنوشت ساز را شما جوانان بر می دارید

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: مردم آذربایجان تاریخ ساز، سرنوشت ساز و آینده سازان این کشور هستند و حضور شما جوانان رای اولی گام جدی در این انتخابات است.

کد مطلب: ۶۲۴۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، صبح امروز همایش تشکیلاتی فرزانگان نواحی تبریز و آیین نکوداشت هجدهمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی با ترنم فصل شکفتن( اولین رای سرنوشت ساز من) با حضور قائم مقام سازمان دانش آموزی، معاون اداری مالی سازمان دانش آموزی کشور، مدیر کل آموزش و پرورش استان و دانش آموزان رای اولی استان در محل تالار معلم تبریز برگزار شد.

جعفر پاشایی در این همایش با اشاره به این که گام آغازین حرکت ملت ایران برای استقرار نظام جمهوری اسلامی را مردم آذربایجان برداشته است گفت: در 29 بهمن سال 1356 این پدران و مادران شما بودند که باعث جرقه های این انقلاب شدند و در این انقلاب سهم بسیاری دارند و به این خاطر است که می گویند آذربایجان سر ایران است و شریان های حیاتی کشور به آذربایجان وابسته است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطرنشان شد: لشگر همیشه پیروز عاشورا برای فردای انقلاب نقش سرنوشت ساز داشته است.

وی با اشاره به این که حضور مستمر و پرشور جوانان به خصوص رای اولی ها نقش مهمی در آینده کشور خواهد داشت گفت: این حضور تیری خلاص بر قلب دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود و مردم آذربایجان به عنوان گروه های مرجعی هستند که دیگران نیز باید راه خود را از آن ها بگیرند.

پاشایی با اشاره به تلاش هایی که دولت تدبیر و امید در چهار سال اخیر انجام داده است گفت: آرامش، آسایش و امنیتی که امروز در کشور دیده می شود را ما امروز مدیون تلاش ها و همت های مسئولین این دولت و هدایت های مقام معظم رهبری هستیم.

این مقام مسئول تاکید داشت: شما جوانان برای دفاع از آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باید در پیروی از مقام معظم رهبری و مسئولان دلسوز این نظام بوده و پشت سر آن ها حرکت کنید.

وی تکمیل کرد: آن که لایق آذربایجان است بهترین ها و اولین ها است و برای نمایش اتحاد و حضور ملی در روز 29 ام این ماه باید با قدرت گام برداشته و سعی کنیم تا دوباره آذربایجان جزو اولین ها باشد.

خبرنگار: مهدی زمانفر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار