قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور در گفت و گو با پانا:

تغییرات پایه ای و بنیادی سازمان دانش آموزی در دولت یازدهم رخ داده است

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: اتفاقات پایه ای و بنیادی سازمان دانش آموزی در دولت یازدهم رخ داده است و امیدواریم با تقویت بیشتر این تحول ادامه داشته باشد.

کد مطلب: ۶۲۴۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

محمود علیگو در گفت وگو با خبرنگار پانا آذربایجان شرقی گفت: افزایش مشارکت مردمی در رای گیری یک امر مثبت است طبق آمار گیری انجام شده در سه گروه سنی سهم رای اولی ها کمترین میزان است ولی ما معتقدیم که در 29 اردیبهشت ماه خلاف آن ثابت خواهد شد وهدف ما از سفر به تبریز شرکت در همایش رای اولی ها است که در فصل شکفتن و شکوفایی با نگاه تربیتی وسیاسی اتفاق می افتد .

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور افزود: در دولت یازدهم ما تغییر رویکرد جدی در کمک های مالی به سازمان دانش آموزی را شاهد بوده ایم و با این که دولت خود در تنگنای مالی قرار داشت اما نهایت مساعدت نقدی و غیر نقدی با سازمان دانش آموزی داشته است .

وی ادامه داد: در سال های اخیر اتفاقات بنیادی و پایه ای زیادی رخ داه است وبا توجه به این که محتوای سازمان دانش آموزی توجه به امر تربیت و همچنین نیاز به زیر ساخت های اساسی طبق نیرو ها وآیین های خود دارد در عرصه تحول نیاز به ادامه هرچه بیشتر فعالیت های آن است .

علیگو اظهار داشت: امسال آموزش های اردوی ملی در هشت منطقه در کل کشور با همان ظرفیت های اردوی ملی با حضور 32 هزار نفری برگزار می شود واین اردو ها از 10 تیر ماه تا 30 مرداد ماه در کل کشور برگزار خواهد شد و اردوی دیگری از 30 مرداد ماه تا 15 شهرویر ماه با 1500 نفر برگزیده ی تشکیلاتی برگزار خواهد شد .

وی اذعان داشت: اردو ها به صورت قطبی هم هست که یکی از قطب های آن آذربایجان شرقی با استان های آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان است و برای قطب کردستان استان های همدان، کرمانشاه و ایلام و در قطب مازنداران استان های گیلان، گلستان و قزوین ودر قطب تهران شهرستان های تهران،البرز وقم و در قطب خراسان ،رضوی شمالی وجنوبی در قطب سیستان وبلوچستان استان های یزد،هرمزگان و کرمان در قطب فارس استان های بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد و قطب سمنان استان های اصفهان،لرستان ومرکزی گرد هم می آیند .

علیگو گفت: امروزه برای پانا باید ماموریتی تدوین شود در برخی از استان ها در پانا از خبرنگار های حرفه ای استفاده می شود که به عقیده من وظیفه پانا تربیت نسل رسانه ای آینده است و پانا نباید به فکر بهترین خبر باشد پانا باید به دنبال تربیت بهترین خبرنگار باشد .

گفت وگو از:آیسا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار