مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد؛

تلاش برای رفع دغدغه های رهبری در زمینه سند2030؛ بیانگر ولایتمداری دولت

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دولت جهت رفع دغدغه های رهبرمعظم انقلاب دستور توقف اجرای احتمالی سند 2030 را صادر کرد و این نشانگر ولایت مداری دولت یازدهم است که در عمل نشان داد.

کد مطلب: ۶۲۳۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، فریدون سید مصطفوی افزود: توصیه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درزمینه موضوعات مختلف به ویژه در عرصه فرهنگی فصل الخطاب است.
وی اضافه کرد: مسئولان از قبل نیز اعلام کرده بودند که اگر هر بخش از مفاد این بیانیه به هر شکل ممکن با مقررات، باورها و ارزش های اسلامی و اعتقادی ما در تقابل یا تعارض بوده باشد خود را مقید به عدم اجرای آن می دانند.
وی درباره شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر توزیع کتابی با عنوان « لک لکی در کار نیست » با محتوای غیردینی در محیط های آموزشی استان بیان کرد: آنچه در فضای مجازی منتشر شده به هیچ وجه صحت ندارد و تاکنون از جانب هیچ یک از اولیا یا مرجعی خاص در استان گزارشی در زمینه توزیع این کتاب عنوان نشده است.
وی گفت: تا جایی که بنده از این موضوع اطلاع دارم چنین کتابی نه مجوز لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده و نه اطلاعاتی در این زمینه از سوی ناشری در ایران، ثبت شده است.
سید مصطفوی بیان کرد: به جهت اهمیت ویژه ای که در حوزه آموزش و پرورش نسبت به موضوعات تدریس وجود دارد هر کتابی برای ورود به مدرسه باید مجوز اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش را کسب کند
وی رسالت پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و ولایتمداری را نخستین وظیفه فرهنگیان عنوان کرد وگفت: همانگونه که فرهنگیان در دوران دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری در پیروزی ها و دفاع ازکیان اسلامی داشتند امروز نیز درخط اول صیانت از نظام، ارزش های اسلامی و خون شهدا با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند.
سید مصطفوی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی در زمینه جریانی که به‌دنبال از بین بردن جایگاه و ارزش آموزش و پرورش و سلب اعتماد از این دستگاه بسیار مهم است،گفت: به گفته ایشان این جریان از خارج کشور هدایت می‌شود و تنها راه مقابله با آن، برطرف کردن نقاط ضعف آموزش و پرورش و زمینه‌های نفوذ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار