استاندار اصفهان در همایش فصل شکفتن (دختران) اعلام کرد:

بیش از 76 هزار رای اولی در استان اصفهان وجود دارند

استاندار اصفهان گفت: بیش از 76 هزار رای اولی در استان اصفهان اولین تجربه رسمی خود را در میدان انتخابات به منصه ظهور می رسانند.

کد مطلب: ۶۲۱۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان،رسول زرگرپور در همایش بزرگ رای اولی ها (دختران)با نام فصل شکفتن در مجموعه ورزشی شهید خرازی اظهار کرد: خدا را شاکریم که در عصر جمهوری اسلامی به ملت ایران این افتخار را عطا کرد تا استقلال آزادی، حق تعیین سرنوشت و ارزش های اجتماعی را تجربه کنند.

وی افزود: الگوی جهموری اسلامی بر دو اصل جمهوریت و اسلامیت نهاده شده است.

زرگرپور ادامه داد: 40 سال پیش پدران و مادران شما با درک خود، رژیم ستمگر و ظالم گذشته را با رهبری امام امت و فداکاری ملت ساقط کردند و انقلاب را با فداکاری و به برکت خون شهدا بنیان نهادند که این موضوع، در جهان بی بدیل است.

استاندار اصفهان بیان کرد: با گذشت زمان، درخت انقلاب رویید و جوانه زد و گل هایی چون شما شکفتند تا مفهوم عدالت را در جامعه جاری سازند؛ انقلابی که متکی بر رای مردم بوده است.

وی عنوان کرد: این انقلاب برای رسیدن به شایسته سالاری در انتخابات، به نظر مردم توجه می کند تا اصلح ها را برای اداره جامعه برگزینند و در 4 دهه گذشته کسانی که سرنوشت مردم را متعهد بودند، در سنگر انتخابات حاضر شدند و جمهوریت نظام را عینیت بخشیدند و اکنون نوبت به شما رسیده است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: بیش از 76 هزار رای اولی در استان اصفهان اولین تجربه رسمی خود را در میدان انتخابات به منصه ظهور می رسانند و در کنار اولیای خود رئیس جمهور و نمایندگان شورای اسلامی شهر و روستا و نمایندگان مجلس را انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، وظیفه همه ما شرکت در انتخابات است، اطمینان داریم که شما نیز پرشور و با انگیزه در انتخابات شرکت خواهید کرد.

رسول زرگرپور عنوان کرد: ما هر روز در زندگی شخصی خود با انتخابات متعدد مواجه هستیم به طوری که یک انتخاب نادرست در زندگی شاید قابل جبران باشد اما انتخاب کشور غیرقابل جبران است.

وی بیان کرد: انتخابات 29 اردیبهشت ماه بسیار سرنوشت ساز، مهم و تاثیرگذار است چرا که از یک طرف رئیس جمهور برای 4 سال انتخاب می شود و با رای شما این مسند را بر عهده می گیرد و همه وزرا و سایر مسئولان اجرایی کشور در این فرایند تعیین می شوند و از سوی دیگر شوراهای شهر و روستا نیز شکل می گیرند.

وی تصریح کرد: انتخابات باید در امنیت و آرامش کامل، در سلامت بی نظیر، در ابهت و شکوه مطلوب برگزار شود بنابراین وعده ما در روز 29 اردیبهشت ماه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار