دانش آموزان هنرمند بنابی در گفت و گو با پانا:

فعالیت های هنری جذاب استان رغبت من برای شرکت در مسابقات را برانگیخت

دانش آموز شرکت کننده در رشته ی نمایش نامه خوانی مسابقات فرهنگی و هنری گفت: در مدت یک سالی که ساکن استان آذربایجان شرقی هستم شاهد فعالیت های فرهنگی و هنری زیادی در مدرسه بودم و همین امر باعث تشویق من برای شرکت در مسابقات شد.

کد مطلب: ۶۱۹۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد عابدی دانش آموز کلاس نهم از بناب در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، اظهار کرد: برای اولین بار در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت می کنم و در مدت یکسالی که در این استان ساکن هستم فعالیت های فرهنگی و هنری خیلی جذاب بوده و این باعث حضور جدی من در مسابقات شد .

این دانش آموز هنرمند با بیان اینکه در رشته های نمایش صحنه ای و نمایشنامه خوانی در این مسابقات شرکت کرده ام، افزود:عنوان نمایشنامه خوانی با نام "مترسک" نوشته ی علی کیوان نخعی توسط گروه اجرا شد .

عابدی اضافه کرد:در این نمایشنامه خانی 6 نقش وجود داشت و موضوع در خصوص پسری بود که خیلی ترسو بود و برخی دوستانش به خاطر این خصوصیت وی را اذیت می کردند و در این میان پیرمردی با راهنمایی های خود این ترس رو از رحیم دور می کنه و اون می تونه توطئه های دوستانش رو خنثی کنه .

وی حضور تعداد بیشتری از دانش آموزان در مرحله استانی را در پرشور برگزار شدن و ایجاد حس رقابت بیشتر تاثیرگذار دانست .

در ادامه گفت و گو دانش آموز فیلم ساز شرکت کننده در سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در گفت و گو با خبرنگار پانا اذعان داشت: موضوع فیلم کوتاه من که توانست به مرحله ی استانی راه پیدا کند محیط زیست بود که با نام "طبیعت" نمایش داده شد .

احسان حقیقت پرست افزود: نزدیک 2 سال هست که فیلم سازی را شروع کرده ام و برای شرکت در این مسابقات نزدیک 1 سال بر روی موضوع خودم کار کردم .

دانش آموز مدرسه ی شاهد شهید بهشتی شهرستان بناب گفت: من اولین بار است که در این مسابقات شرکت می کنم و گروه های شرکت کننده نسبت به رده های سنی پیشرفته تر بودند .

وی ادامه داد: داوری در این مسابقات خوب بود به طوری که برای همه ایجاد انگیزه می کردند .

حقیقت پرست افزود: فیلم کوتاه من به صورت نماهنگ کار شده بود و بازیگر خاصی در آن دخیل نبود و کارم به صورت انفرادی پیش رفت .

گفت و گو از: مهدی یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار