دستگیری اعضای باند سارقان مسلح توسط پلیس راه آهن

فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری باند سارقان مسلح و حرفه‌ای در اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، سردار علیرضا اکبرشاهی در تشریح این خبر، اظهارداشت: در پي دریافت برخي گزارش‌ها درباره سرقت اموال راه‌آهن توسط تعدادی از سارقان حرفه‌اي که به صورت سازمان‌يافته اقدام به سرقت در محدوده استحفاظی پلیس راه آهن اسلامشهر می‌کردند، پيگیری این موضوع در دستور کار پلیس راه‌آهن قرار گرفت .

فرمانده پلیس راه آهن کشور با اشاره به اینکه باند سارقان در کار خود بسیار حرفه‌ای بوده و با تجهیزات کامل و به صورت تخصصی از اموال راه‌آهن سرقت می‌کردند، ادامه داد: در اين راستا پس از شناسايي نقاط آلوده از حيث فعاليت اين افراد، گروهی تشکیل شده و منطقه مورد نظر، تحت پوشش انتظامی قرارگرفت .

وی با تاکید به اینکه درهنگام عمليات، سارقان رفتار بسیار تهاجمی داشته و به منظور ايجاد وحشت و ناکام کردن مأموران پلیس با استفاده از اسلحه اقدام به تيراندازی به سمت آنان کردند، خاطرنشان کرد: عوامل انتظامي با انجام اقدامات کنترلي لازم، ضمن خنثي‌سازي اقدام سارقان، موفق به دستگیری آنان شدند .

اکبرشاهی تصریح کرد: در پايش ميداني تعدادی اسلحه شکاري، سلاح سرد و ابزارهای لازم برای سرقت اموال راه‌آهن، توسط مأموران کشف و ضبط شد. اقلام مسروقه شامل قطعاتي از جمله باطري، لوله مسي، انواع سيم و کابل، صفحه نگهدارنده ريل و تجهیزات داخل قطار مانند بخاري، هواکش و .... بود که به نمايندگان راه آهن تحویل داده شد .

وی گفت: یکی از سارقان نیز در جریان این درگیری زخمی شد که بلافاصله برای درمان به بیمارستان انتقال یافت، پس از تشکیل پرونده، متهمان تحویل مراجع قضائی شدند .

/خبرنگار:پژمان میرزاخانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار