مل مل شخصیت محبوب کودکان ایران

مل مل شخصیت محبوب کودکان به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) به طور زنده اجرا خواهد شد، برنامه عروسکی «مل‌ مل» میزبان مهمانان ویژه ای چون فرزندان شهدای مدافع حرم می‌شود.

کد مطلب: ۶۱۸۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران مل مل عروسک محبوب شبکه کودک و نوجوان سیما، در دو ویژه برنامه خود میزبان جمعی از فرزندان شهدای مدافع خواهد بود.

در این دو ویژه برنامه که به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) به طور زنده اجرا خواهد شد، برنامه عروسکی «مل‌ مل» میزبان مهمانان ویژه ای چون فرزندان شهدای مدافع حرم می‌شود.
همچنین بخش‌های متنوعی از جمله مسابقه، نمایش، نماهنگ، مولودی‌خوانی، اجرای دکلمه و آموزش بازی‌های جذاب محیط زیستی با همکاری کودکان حاضر در استودیو به نمایش در خواهند آمد.
فرزندان شهدای مدافع حرم نیز به مناسبت این روزهای ارزشمند فضای برنامه را با نشاط‌تر و در تعامل با مجری و عروسک محبوب برنامه اتفاقات جذابی را رقم خواهند زد.
حضور بانشاط و به تصویر کشیدن روحیه امید و استقامت در فرزندان شهدای مدافع حرم به عنوان الگوهای موثر برای عموم مخاطبان کودک سراسر کشور، از جمله اهداف این ویژه برنامه ها خواهد بود.
مل مل شخصیت محبوب کودکان ایران پس از حدود 8 سال از تولدش در رسانه ملی، این روزها در شبکه کودک و نوجوان سیما با محوریت حمایت و حفاظت از محیط زیست و زندگی سالم سری جدید برنامه‌های خود را آغاز کرده است که با استقبال خوب مخاطبانش در سراسر کشور مواجه شده است.
این برنامه ترکیبی از شنبه ها تا چهارشنبه‌ها و از ساعت 16 تا 17 به طور زنده مهمان خانه‌های مردم ایران است و در بخش‌های مختلفی از جمله مسابقه، نمایش، کارگاه جانورشناسی، کارگاه ایران شناسی، کارگاه عروسک سازی و اجرای نمایش های عروسکی با کمک کودکان و ... تلاش می‌کند تا تعامل گسترده و مفیدی را با مخاطبان خود از شهرها گرفته تا روستاهای سراسر سرزمینمان ایران برقرار نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار