معاون حقوقی رییس جمهور در ساری مطرح کرد

گام‌های بلند دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال جوانان

معاون امور حقوقی رییس جمهور گفت: با استفاده از ظرفیت داخلی و افزایش درآمدهای پتروشیمی و جلب اعتماد بخش خصوصی و ایجاد ثبات و آرامش در فضای کسب و کار آماده هستیم تا گام‌های اشتغال‌ورزی را بلندتر برداریم.

کد مطلب: ۶۱۷۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، حجت‌الاسلام مجید انصاری در جشنواره انقلاب اسلامی نشاط و امید جوانان که در سالن ورزشی سید رسول حسینی شهرستان ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه رییس جمهور از استقبال مردم مازندران در سفر سال ۹۲ به عنوان سرآغاز امید در تشکیل دولت تدبیر و امید یاد می‌کند، اظهار داشت: امروز در بهار طبیعت و با عطر پیامبر خاتم ایران برای حماسه‌ای دیگر آماده می‌شود تا صحنه‌‌ی باشکوه دیگری در مردم‌سالاری دینی و دموکراسی و انتخابات خلق کنند.

حجت‌الاسلام انصاری حضور گذشته‌ی مردم در تشکیل دولت تدبیر و امید را باعث برداشته شدن سایه‌ی تحریم تحقیر عنوان کرد و گفت: دولت به پشتوانه مردم با نگاه به داخل و با تکیه بر بازوی کشاورزان و حمایت کارگران توانست برای نخستین بار جشن مودکفایی گندم را برقرار کند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ که دولت را تحویل گرفتیم تنها برای ۱۸ روز ذخیره گندم در کشور داشتیم و بیش از ۶ میلیون‌تن گندم از خارج وارد کشور می‌کردیم، اظهار داشت: در سال گذشته ۱۴/۵ میلیون‌تن گندم تولید شد و دولت ۱۱/۵ میلیون تن گندم تضمینی را خرید و برای نخستین بار ایران در میان کشورهای صادر کننده گندم قرار گرفت.

معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به تولید ۲ میلیون بشکه نفت در دولت گذشته، گفت: پس از پیروزی در برجام این میزان تولید به ۴ میلیون بشکه رسید.

حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه در روزهای آینده ستاره خلیج فارس با تأمین ارز و ریال از سوی دولت تدبیر و امید افتتاح‌خواهد شد، گفت: برای نخستین بار کشور ضمن تولید بنزین استاندارد یورو ۴ به صادرکننده بنزین نیز تبدیل خواهد شد.

انصاری تأکید کرد: دولت تدبیر و‌امید با تکیه بر جوانان، دانشمندان، متخصصن و اقتصاددانان داخلی توانست در عرصه اقتصاد، مهار تورم، رشد ملی، افزایش محصولات پتروشیمی و غیره بدرخشد و با برنامه‌ریزی و با برداشتن تحریم‌ها و جذب سرمایه‌های داخلی و سرمایه‌گذران خارجی سالانه ۷۰۰ هزار فرصت شغلی خالص ایجاد کند در حالی‌که معدل ایجاد شغل در ۸ سال قبل از این دولت ۱۴ هزار شغل در سال بود.

وی با اشاره به تأسیس ۲۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان گفت: در ادامه‌ی راه در همین امسال و سال‌های آینده شتاب ایجاد شغل در کشور بیشتر خواهد شد و جوانان مطابق خواست و تحصیلاتشان اشتغال خواهند یافت.

حجت‌الاسلام انصاری با تایکد بر اینکه دولت با انرژی برگرفته از حماست مردم در سه سال گذشته در برابر ناملایمات ایستاده است، افزود: رییس جمهور در کنار تیم توانای مذاکره کننده اصلی توانست سایه شوم تحریم را از روی کشور بردارد و زمینه ارتباط با جهان و رفت و آمد و استفاده از اقتصاد کشور را هموار کند.

معاون حقوقی رییس جمهور افزود: با استفاده از ظرفیت داخلی و افزایش درآمدهای پتروشیمی و جلب اعتماد بخش خصوصی و ایجاد ثبات و آرامش در فضای کسب و کار آماده هستیم تا گام‌های اشتغال‌ورزی را بلندتر برداریم.

انصاری گفت: حماسه‌ی پرشکوه دیگری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ایجاد کنیم چراکه هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد قدرت، اعتبار کشور و اعتماد جهانی به ایران بیشتر خواهد شد.

معاون حقوقی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کاندیدها و طرفدارانشان باید نقاط قوت را بیان کنند گفت: گامهای بلندی در زمینه بهداشت و درمان، فرهنگ، تولید و دانشگاه و غیره برداشته شده که دشمنان سعی دارند آن را ناچیز جلوه دهند و جوانان را نسبت به آینده ناامید کنند حال آنکه باید روح امید را در کشور و مردم تقویت کرد.

شایان ذکر است جشنواره انقلاب اسلامی نشاط و امید جوانان و آیین تجلیل از فرهیختگان و نخبگان جوان استان مازندران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان مازندران در سالن ورزشی سیدرسول حسینی شهرستان ساری با حضور مسئولین و مدیران استانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار