شهردار فرون آباد پاکدشت:

ناآگاهی والدین باعث مشکلات مربوط به اعتیاد و بزه‌کاری‌های اجتماعی می شود

خبرگزاری پانا: شهردار فرون آباد از توابع شهرستان پاکدشت گفت: اطلاع نداشتن خانواده‌ها از مشکلات مربوط به اعتیاد و بزه‌کاری‌های اجتماعی می‌تواند فضای عمومی شهر را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

کد مطلب: ۶۱۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری فرون آباد، علی بند علیان اظهار کرد: شهرداری فرون آباد با توجه به رویکردهای فرهنگی گسترده در کنار فعالیت‌های عمرانی و طرح‌های مختلفی که در دست دارد می‌کوشد تا با ایفای این نقش مهم در سالم‌سازی شهر نیز تلاش کنند.

وی افزود: مسائلی همچون اطلاع نداشتن خانواده‌ها از مشکلات مربوط به اعتیاد و بزه‌کاری‌های اجتماعی می‌تواند فضای عمومی شهر را به شدت تحت تأثیر قرار داده و آینده‌ای نامطمئن و سرشار از ناپاکی را رقم بزند.

وی با تاکید بر نقش ابزار هنر و رسانه در جلوگیری از گسترش ناهنجارهای اجتماعی اذعان داشت: تلاش می‌شود تا برخی از مسائل مهمی را که شهروندان با آن روبرو هستند با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، با استفاده از توان هنرمندان و در قالب نمایش‌های طنز و خیابانی یادآوری کرده و تبعات منفی آن را برای نسل‌های نوپا و جدید به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: بزه‌کاری‌های اجتماعی که گاهی در سطح عمومی شهر دیده شده و سبب ناراحتی مردم می‌شود، باعث افزایش انگیزه مجموعه شهرداری برای اجرای طرح‌های سالم‌سازی فضای عمومی شهر و تعامل با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در این زمینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار