تلاش مجموعه توزیع برق در مواقع بحران قابل تحسین است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: تلاش مجموعه توزیع برق در مواقع بحران قابل تحسین است.

کد مطلب: ۶۱۱۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، فیلی در بازدید از مدیریت توزیع برق شهرستان خنداب و شبکه های حادثه دیده شهر میلاجرد افزود: تدوين نقشه راه در مواقع بحران یک ضرورت است و نقش مهمی در پیشگیری از حوادث و خسارت های احتمالی دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید نقش پایداری برق در مواقع بحران را حساس عنوان کرد.

سید مهدی مقدسی از تلاش های ارزنده کارکنان صنعت برق در گذر از بحران برف سال گذشته قدردانی و بیان کرد: برق نقش کلیدی در زندگی امروز انسان دارد و یکی از زیرساخت های مهم کشور است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز گفت: مدیریت و اتخاذ تمهيدات لازم در مواقع بروز بحران نقش اساسي در پيشگيري از حوادث دارد.

محمد اله داد بر ظرفيت و شناسايي پتانسيل هاي مردمي براي مشاركت در پدافند غيرعامل در شرايط خاص تاكيد كرد وافزود: در بارش برف بهمن ماه شهروندان با ارسال 408 پیامک به سامانه پیک 10001000121 شرکت ما را در ارائه خدمات رسانی یاری کردند.

وی ادامه داد: خسارت وارد شده به تاسیسات برق استان مرکزی ناشی از بارش برف سنگین، 67میلیارد ریال در بخش های عمرانی و بهره برداری برآورد شده است.

رضا فرهادی مدیر توزیع برق شهرستان خنداب نیز با ارائه گزارشی گفت: 59 کیلومتر شبکه فشار ضعیف،55 کیلومتر شبکه فشار متوسط و13 ترانس درپی بارش برف سنگین درشهرستان خنداب دچار آسیب فراوان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار