مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبرداد:

افزایش ۱۸۰ درصدی تردد مسافران ایرانی از پایانه بین‌المللی بیله‌سوار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی سال ۹۵ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تردد مسافران ایرانی از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار ۱۸۰ درصد افزایش یافت.

کد مطلب: ۶۰۷۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، علی رحمتی در نشست با مسئولان شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد:از۲۵اسفندماه سال گذشته تا۱۵فروردین‌ماه سال ۹۵ حدود۵۵ هزار و ۵۰۰ نفر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند که۱۸ هزار نفر از این افراد را مسافران ایرانی تشکیل می‌دهند کهنسبت به سال قبل۱۸۰ درصد افزایش تردد مسافران ایرانی از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار را در تعطیلاتنوروزی داشته‌ایم .

وی گفت: تمامی هماهنگیها و تمهیدات لازم در پایانه مرزی بیله‌سوار برایاستقبال از مسافران در نوروز فراهم است و خدمات مطلوبتری از طریق این سازمان به مسافران در طول شبانه روز ارائه می‌شود تا بتوانیم با این امر رضایت همه‌جانبه مسافران را فراهم کنیم .

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد:گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار یکی از مهمترینمسیر تردد مسافران به جمهوری آذربایجان و کشورهای اروپایی است و با توجه به نابسامانی‌های موجود در کشور ترکیه و رغبت گردشگران و مسافران داخلی و خارجی برای استفاده از تعطیلات سال جدید، به طور قطعتردداز مرز بیله‌سوار بیشتر مورد توجه مسافران خواهد بود .

هوشنگ شهبازی با اشاره به اینکه برای افزایش ضریب امنیت و تسهیل روند ارائه خدمات گیت‌هایهوشمند در پایانه مرزی بیله‌سوار افزایش یافته است، گفت: استفاده از گیت‌های هوشمند ضریب خطای انسانی را کاهش داده است و ارائه خدمات به مسافران و نوبت‌دهی با نظم و هماهنگی خاصی انجام خواهد شد .

وی افزود: با هماهنگیهایی انجام شدهاستفاده و بکارگیری از خودروهای ساماندهی شده در قالب طرح افزایش خواهد یافت و با رانندگان خودروهای پلاک شخصی و افرادی که به هر نحوی خارج از چهارچوب قانون اقدام به حملمسافران اتباع آذری می‌کنند در هر نقطه از کشور برخورد می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار