مسئولان در مقابل معیشت مردم مسئولیت دارند

امام جمعه موقت لامرد گفت: مسئولان در مقابل مسائل مهمی همچون معیشت و فرهنگ آحاد مردم مسئول هستند.

کد مطلب: ۶۰۵۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حجت‌الاسلام محمدامین غفاری شهر لامرد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان و متصدیان راهیان نور و همچنین اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: سخنان این مرد الهی بسیار صریح و روشن بود و نوعی احساس مسئولیت دز چارچوب اسلام است و این منویات و رهنمودهای ارزشمند و راهگشا باید وارد مناطق و سراسر کشور شود و بر اساس این رهنمودها برنامه‌ریزی شود.

امام جمعه موقت لامرد افزود: اگر احساس مسئولیت نداشته باشیم از چارچوب اسلام خارج شدیم و اگر مسئولی احساس مسئولیت نکند قطعاً از چارچوب اسلام خارج‌شده است.

وی گفت: مسئولان در مقابل مسائل مهمی همچون معیشت و فرهنگ آحاد مردم مسئول هستند.

غفاری با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ادامه داد: بنیاد شهید یک بنیاد انقلابی است و بنیادی است که نگاه در نگاه امیر مؤمنان حضرت علی (ع) دارد و ما باید به بنیاد شهید با یک نگاه انقلابی و مقدس نگاه کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه لامرد خطاب به متولیان امر فرهنگ در لامرد خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگ در شهرستان لامرد باید روزبه‌روز خودشان را نو کنند و برنامه‌های نو و خلاقانه در چارچوب اسلام، شرع و قانون اساسی اجر شود و فقط شعار نباشد.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرستانی باید در حوزه اقتصاد مقاومتی تلاش کنند تا اشتغالی پویا و کارآمد ایجاد شود، اجناس قاچاقی وارد منطقه ما می‌شود که چندان خوشایند نیست اما جوانان شغل می‌خواهند.

غفاری متذکر شد: کسانی که مجالس شادی برگزار می‌کنند نباید اسباب آزار و اذیت دیگران را فراهم نمایند و در این زمینه قانون‌های خوبی وجود دارد.
رئیس دادگستری لامرد در خصوص چهارشنبه آخر سال نیز بیان داشت: خانواده‌های در چهارشنبه آخر سال جوانان و نوجوانان را کنترل کنند و آن‌ها را نسبت به خطراتی که در کمین آن‌هاست آگاه سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار