تکمیل احداث پارکینگ آقاجانی بیگ اولویت شهرداری منطقه دو در سال 96

رئیس و اعضای کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان به همراه مدیر منطقه دو شهرداری و کارشناسان از محل پروژه های شهرداری منطقه دو و سطح شهر این منطقه بازدید به عمل آورده و مشکلات عمرانی این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

کد مطلب: ۶۰۴۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورا در این بازدید گفت: تکمیل و گسترش عملیات عمرانی پارکینگ آقاجانی ‌ بیگ جزء اولویت ‌ های نخست بودجه سال 96 منطقه در شهرداری همدان است.

حمیدرضا طبی ‌ مسرور با اشاره به زحمات شورا و شهرداری همدان در اجرای طرح پیاده ‌ راه بوعلی اظهار کرد: سال 96 اجرای همین طرح در میدان امام(ره) -خیابان اکباتان نیز در اولویت کارها قرار گرفته که با همکاری شهرداری مناطق یک و دو اجرا خواهد شد.

طبی ‌ مسرور به دیگر پروژه ‌ های اولویت ‌ دار شهرداری منطقه دو اشاره کرد و یادآور شد: از جمله این پروژه ‌ ها می ‌ توان به تملک املاک مسیری و فضای سبز محوطه آقاجانی ‌ بیگ، مطالعات طراحی و آزمایش پروژه ‌ های عمرانی، احداث کانال و هدایت آبهای سطحی و پروژه خضر و لایروبی و نوکنی چاه و قنات اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه آسفالت معابر جزء مواردی است که همیشه از مطالبات شهروندان بوده سال آینده لکه ‌ گیری و روکش آسفالت زیرسازی و جدولگذاری معابر سطح شهر در کارهای اولویت ‌ دار منطقه دو قرار گرفته و اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه تمامی نقاط شهر باید برای تردد همه اقشار جامعه مناسب باشد، گفت: پیاده ‌ روسازی و مناسب ‌ سازی معابر و پارکها برای تردد معلولان و جانبازان نیز مدنظر قرار گرفته است.

حمیدرضا طبی ‌ مسرور اضافه کرد: طرح ‌ های اصلاح هندسی و بهبود ترافیک، خط ‌ کشی معابر و بهسازی علائم راهنمایی، رنگ ‌ آمیزی جداول، احداث پل عابر پیاده و ایمن ‌ سازی از جمله برنامه ‌ های حوزه بهبود ترافیک در منطقه دو در سال آینده است.

طبی ‌ مسرور همچنین تجهیز و نگهداری تأسیسات مبلمان شهری را از طرح ‌ های اولویت نخست سال 96 در برنامه ‌ های بهبود محیط شهری شهرداری منطقه دو برشمرد و گفت: در ادامه روند اجرای پروژه پارکینگ آقاجانی ‌ بیگ تملک املاک باقی مانده محوطه در حال انجام است.

وی در ادامه تأکید کرد: انتظار می ‌ رود سال آینده شهردارهای مناطق چهارگانه بتوانند با توجه به اولویت ‌ ها پروژه ‌ های عمرانی را به خوبی به سرانجام برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار