مدیر آموش وپرورش شهرستان میناب به پانا خبرداد:

هدیه ماندگار دولت تدبیر و امید به دانش آموزان مینابی

مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب: اقدامی بی سابقه ،جهشی انقلابی و حرکتی مدبرانه برای نوسازی مدارس تخریبی این شهرستان آغازخواهد شد.

کد مطلب: ۶۰۱۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا سالاری امنیت فیزیکی فضاهای آموزشی را مایه آرامش اولیا و دانش آموزن دانست و افزود: گامهای بلند و اساسی در جهت نوسازی مدارس میناب برداشته خواهد شد.

وی گفت: مسئولان دولت تدبیر و امید در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاشی گسترده و فراگیر را برای نوسازی و مقاوم سازی مدارس این شهرستان انجام داده اند.

سالاری افزود: به دلیل نگرانی و دغدغه مسئولان دولت در حوزه نوسازی و مقاوم سازی مدارس شهرستان میناب ،در یک حرکت جهادی و جهش انقلابی ومدبرانه ،مراحل قانونی ساخت و نوسازی 15فضای آموزشی در این شهرستان در حال پیگری است و بزودی انجام می باشد.

وی از تلاش موثرمسئولان عالی رتبه استان و شهرستان قدردانی نموده وخاطر نشان کرد: ساخت این فضاهای آموزشی حاصل پیگری مجدانه و تلاش مداوم استاندارمحترم ونماینده عالی رتبه دولت در استان هرمزگان و دلسوزی و پیگیری مستمرمعاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میناب،بذل توجه و نگاه ستودنی مدیرکل آموزش وپرورش و مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ،که نتیجه این اقدام ارزشمند وبا برکت شایسته تقدیر و تحسین است.

این مقام مسئول مردم را ولی نعمت خود خواند واظهار کرد: رفع دغدغه ها و نگرانی های مردم بعنوان رسالت اصلی مورد توجه ما است. از آنجایی که مردم ولی نعمت ما هستند ،فلذا تلاش می کنیم تا شرایط مطلوبی را برای تحصیل فرزندان این مرز وبوم فراهم نماییم.

سالاری از اصحاب رسانه نیز تشکر نموده وتصریح کرد: اصحاب رسانه همواره با نگاه تیزبین ونقد منصفانه ودرج اطلاعات صحیح می توانند عامل ایجاد پویایی،نشاط و امید، آرامش و تحول در جامعه باشند.

وی گفت: جهت ساخت این فضاهای آموزشی ازتمامی ظرفیتهای ملی ،استانی وخیرین عزیز وبزرگواراستفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار