مهلت ارسال آثار به کنگره مولانا صافی تمدید شد

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به استقبال محققان، پژوهشگران، نویسندگان و شاعران از برگزاری کنگره سراسری مولانا صافی تبریزی مهلت ارسال آثار به کنگره فوق تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

کد مطلب: ۵۹۹۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، حسن میلانی رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: محققان، پژوهشگران، نویسندگان و شاعران آثار خود را تا ۱۰ اسفند ماه با فونت ۱۴ قلم B nazanin به آدرس safyitabrizi@gmail.com ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه به آثاری که بعد از مهلت تمدید شده به دبیر خانه کنگره مولانا صافی تبریزی ارسال می گردد، ترتیب اثر داده نخواد شد، اظهار داشت: در عین حال محدودیتی در تعداد صفحات مقالات وجود ندارد و در بخش شعر نیز هر شاعر می تواند حداکثر سه اثر ارسال نماید و نویسندگان مقالات و سرایندگان اشعار بایستی بیوگرافی مختصری به همراه شماره تماس در ابتدای هر یک از آثار خود بنویسند.

میلانی خاطر نشان کرد: کنگره بزرگداشت «مولانا صافی تبریزی» ۲۲ اسفند ماه سال جاری با همکاری مشترک شهرداری کلانشهر تبریز و حوزه هنری استان آذربایجان شرقی و سایر نهادهای فرهنگی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: کنگره بزرگداشت «مولانا صافی تبریزی» در ۲ بخش شعر و مقاله برگزار می شود و شاعران بایستی با استقبال از این ابیات صافی « ای چراغ عارفان شمع رخ زیبای تو... ای بهشت جاودان آن صورت و سیمای تو»، «تنها مرانه دیده ز خون جگر تر است... دل در ملال و محنت و غم، جان در آذر است» و «گینه قراریمی بیر محنت نهان آپاریر... نهان مصیبته باخ، صبریمی عیان آپاریر»، «دوشنده ظاهرا شان و جلالون یاده یا زهرا... کونول مبهوت اولور بو خلقته معناده یا زهرا» شعر سروده و به دبیر خانه ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار