استاندار آذربایجان شرقی:

دولت جدید آمریکا، شیطان بزرگ را به طور کامل معنا کرده است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امروز فردی در راس دولت آمریکا قرار گرفته است که شیطان بزرگ را به کامل‌ترین شکل معنا کرده و ملت ما در 22 بهمن عکس‌العمل خود را در برابر تهدیدهای او نشان خواهند داد.

کد مطلب: ۵۹۵۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در جمع خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، 29 بهمن و مدافع حرم در تبریز، اظهار داشت: ملت ایران هر سال به مناسبت‌های مختلف، عزت و اقتدار خود را به جهانیان نشان می‌دهند و امسال هم در راهپیمایی 22 بهمن که متفاوت از سال‌های گذشته است بار دیگر این اقتدار را به رخ دشمنان خواهند کشید.

وی گفت: اطمینان دارم که مردم ولایتمدار استان آذربایجان شرقی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در روز 22 بهمن حضور باشکوهی در راهپیمایی این روز خواهند داشت.

استاندار آذربایجان‌شرقی با ادای احترام به روح بلند شهیدان انقلاب اسلامی، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، سهامداران اصلی انقلاب هستند و ما خدمت‌گزاران مردم استان به دعای خیر آنها احتیاج داریم.

جبارزاده گفت: خانواده‌های شهدا و پدران و مادران شهدا به ملت ما درس ایثار و فداکاری دادند و ما عزت و عظمت و شکوه انقلاب خود را مدیون امام و شهدا و رهبری انقلاب می‌دانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار