محمد نیشابوری در گفت و گو با پانا:

اختلاف سلیقه ها سبب نمی شود مردم پشت نظام را خالی کنند

سخنگوی حزب اسلامی کار در خصوص حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اعلام کرد: امسال نیز مردم مانند همیشه با حضورشان نشان می دهند علی رغم اختلافات سیلقه در داخل کشور، حاضر نیستند حمایت خود را از مجموعه جمهوری اسلامی ایران بردارند.

کد مطلب: ۵۹۴۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

محمد نیشابوری، سخنگوی حزب اسلامی کار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 با رای و اراده مردم حاصل شد گفت: با وجود احزاب، گروه ها و دسته های مختلف، مردم همچنان در صحنه حضور دارند و انقلاب خودشان را دوست دارند.

وی فصل مشترک همه گروه ها، اقشار و طبقات اجتماعی را حمایت از انقلاب دانست و عنوان کرد: تجلی این حمایت در راهپیمایی 22 بهمن دیده می شود که هر ساله با شکوه زیادی در سراسر ایران برگزار می شود. امسال نیز قاعدتا مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن با جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت می کنند و در عین حال به جهان هم نشان می دهند که پشتیبان این دولت و نظام هستند.

نیشابوری در ادامه خاطرنشان کرد: اختلاف سیلقه ها در داخل کشور باعث نمی شود مردم حمایت خودشان را از مجموعه جمهوری اسلامی ایران بردارند و پشت نظام را خالی کنند.

رییس ستاد انتخابات حزب اسلامی کار، درباره ضرورت و اهمیت راهپیمایی امسال یادآور شد: چندی پیش آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از بنیانگذاران و ستون های اصلی انقلاب در سیاست داخلی را از دست دادیم. مردم با حضور در راهپیمایی و قرار گرفتن در کنار سایر مسئولان نظام نشان خواهند که به راه و اندیشه فکری آیت الله هاشمی زنده است.

وی همچنین با اشاره به فشارهای اخیر امریکا بر مردم ایران نیز تصریح کرد: در چند روز اخیر شاهد رفتار ناشایست آمریکا با مجموعه ایرانیان بودیم. مردم ایران در این راهپیمایی اعلام همبستگی با ایرانیان سراسر دنیا می کنند و ایرانیان خارج از کشور بدانند که درهای جمهوری اسلامی بر روی همه میهن دوستان باز است و می توانند در کشور خودشان با آرامش کامل زندگی کنند.

نیشابوری ترامپ را سیاستمداری در ظاهر تازه کار در کاخ سفید دانست و گفت: مردم به رئیس جمهور جدید امریکا اعلام کنند که سیاست های امریکا تاثیری در حمایت مردم ایران از دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار