مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی خبر داد:

اجرای طرح "کانون مدرسه" برای دانش آموزان با نیازهای ویژه

مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی گفت: طرح «کانون مدرسه» در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای دانش‌آموزان با نیازهای جسمی خاص اجرا شده است.

کد مطلب: ۵۹۱۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده با اعلام این خبر گفت: طرح «کانون مدرسه» در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای دانش‌آموزان با نیازهای جسمی خاص اجرا شده است .

وی با بیان اینکه این مرکز در خیابان باغ فجر (باغ گلستان) تبریز واقع شده است، اظهار داشت: در این مرکز فراگیر دانش‌آموزان با نیازهای ویژه (معلولان جسمی حرکتی) می توانند در کنار سایر کودکان از امکانات و فضای کانون پرورش فکری بهره مند شوند و در حال حاضر روزهای شنبه و یکشنبه هشت کلاس این مرکز در پایه های دوم، سوم، چهارم و پنجم ابتدایی میزبان مدارس دخترانه باغچه‌بان و پسرانه مردانی‌آذر هستند .

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: با اجرای این طرح ۷۰ دانش‌آموز مدارس استثنایی تبریز ضمن حضور در مرکز فراگیر کانون با استفاده از روش‌های آموزش غیر مستقیم به فراگیری برخی مفاهیم آموزشی می‌پردازند .

یوسف زاده تصریح کرد: با توجه به شرایط جسمی این دانش‌آموزان، فعالیت‌های کانون در این مرکز با هدف خوب دیدن، خوب گوش کردن، بالا بردن قدرت تمرکز و تفکر برای دانش‌آموزان و از همه مهمتر بالا بردن حس اعتماد به نفس در میان کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه به کار گرفته شده و با اجرای این طرح دانش‌آموزان مدارس استثنایی کانون نیز از آموزش های آن بهره‌مند می‌شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار