خدمات هاشمی رفسنجانی ازحافظه تاریخی ملت ایران پاک شود

خبر ارتحال جانسور سردار کبیر سازندگی و امیر کبیر دوران، یار دیرین و صدیق حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی باعث تاسف و تالم ملت ایران گردید.

کد مطلب: ۵۶۷۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب این ضایعه بزرگ و مصیبت عظیم را به مراجع عظام تقلید به ویژه مقام معظم رهبری، همسر مکرمه، فرزندان و بیت معزز و معظم ایشان و مردم شریف ایران تسلیت عرض می کنم.

کارنامه درخشان ایشان دردوران مبارزه با رژیم شاهنشاهی، فرماندهی دوران جنگ تحمیلی، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست دولت سازندگی، ریاست مجلس خبرگان، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و بنیانگذاری و تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی از ایشان به عنوان یکی از تاثیر گذارترین چهره های انقلاب اسلامی که همواره خدمت به مردم و محرومان را سرلوحه کار خود قرار داده بود ساخته است.

خدمات حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و محبوبیت این بزرگوار به دلیل یک عمر مبارزه مخلصانه در مسیر حق و عدالت چیزی نیست که از حافظه تاریخی ملت ایران پاک شود.

خبر ارتحال ناگهانی این بزگوار برای بنده و کل جامعه ایران مانند یک شوک بود و یقینا فقدان این بزرگوار برای تمام دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی بسیار سنگین است.

ابوذر مهدی نخعی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار