دستگيري زمين خواران 350 ميلياردي در فارس

​فرمانده انتظامي فارس گفت: اعضاي باند هشت نفره اي كه به صورت غير قانوني اقدام به تصرف 32 هكتار از اراضي شيراز به ارزش 350 ميليارد ريال كرده بودند، توسط مأموران پليس آگاهي استان شناسايي و دستگير شدند.

کد مطلب: ۵۶۵۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس ، سردار "احمد علي گودرزي"بيان كرد: در پي وصول يك فقره پرونده زمين خواري از سوي مرجع قضائي به پليس آگاهي استان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي قرار گرفت.

وي ادامه داد: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد تعداد متهمان پرونده هشت نفر است كه به صورت باندي اقدام به تصرف غير قانوني 32 هكتار از اراضي يكي از مناطق شيراز كرده اند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: متهمان با تغيير كاربري هاي غيرقانوني و تفكيك هاي غيرمجاز و فروش اراضي به تعدادي از شهروندان به عنوان ملك مسكوني ، مبالغ هنگفتي را از آنان اخذ و متواري شده بودند .

گودرزي بيان كرد: با انجام اقدامات پليسي و تحقيقات بسيار گسترده هر هشت نفر از اعضاي اين باند شناسايي و در چند عمليات جداگانه دستگير شدند.

وي با بيان اينكه متهمان در تحقيقات تكميلي به جرم ارتكابي اقرار كردند، افزود: پس از تكميل پرونده اعضاي اين باند به مرجع قضائي معرفي و از آن طريق روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار