/چهارمین روز جشنواره موسیقی فجر/

پخش کوارتت تارکوفسکی فرانسه و آلمان/میلاد میزبان بهنام صفوی و محمد علیزاده

خبرگزاری پانا: شنبه 28 بهمن ماه، چهارمین روز از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با هنرنمایی 12 گروه موسیقی و اجرای دو فیلم مستند موسیقی ادامه می یابد.

کد مطلب: ۵۴۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، ساعت 18:30 در تالار وحدت گروه رستاك به سرپرستی سیامك سپهری و ساعت 21 در همان تالار كوارتت تاركوفسكی از كشور فرانسه و آلمان به روی صحنه خواهند رفت.

سالن رودكی در ساعت 18:30 اجرای رسیتال ویلنسل و پیانوی مهرداد عالمی و رسیتال پیانوی مرتضی شیركوهی را در بخش استعدادهای دررخشان خواهد داشت. ساعت 21 گروه مدیانت به سرپرستی آلوین آوانسیان و گروه كوارتت زهی كادانس كه سرپرستی آن را پویا بلوری به عهده دارد در بخش رقابتی به روی صحنه سالن رودكی می روند.

در فرهنگسرای ارسباران ساعت 18:30 گروه سهند به سرپرستی رشید وطن دوست و ساعت 21 گروه همنوازان خاموش به سرپرستی آرمین جوانبخت و مجتبی عسگری در بخش نسل دیگر به روی صحنه می روند. ساعت 19 این روز پژوهشكده فرهنگ و هنر میزبان گروه های بخش رقابتی با حضور هفت حصار به سرپرستی راستین شفیعی و مهربانگ ساری كه سرپرستی آن به عهده فرزاد محمدنژاد است ، خواهد بود.

برج میلاد در اجرای اول صحنه در ساعت 18:30 را به بهنام صفوی و سانس دوم 21:30 را به محمد علیزاده اختصاص می دهد و خانه هنرمندان كه محل پخش فیلم های مستند است "اهمیت عارف بودن" و "مرغ سحر" که کارگردانی هر دوی آنها به عهده مهدی باقری بوده را نمایش می دهد.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی از 25 بهمن تا اول اسفند برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار