مدیر دبیرستان دخترانه متوسطه جلال آل احمد درگفت وگو با پانا

دبیرستان دخترانه جلال آل احمد ماندگار شد

مدیر دبیرستان دخترانه متوسطه جلال آل احمد در ناحیه 2 استان کرمانشاه گفت: دبیرستان جلال آل احمد در استان کرمانشاه براساس شاخص های تعیین شده مدرسه ماندگار شد.

کد مطلب: ۵۴۲۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد

فاطمه چلبی در گفت وگو با خبرنگار پانا کرمانشاه با ابراز خرسندی از ماندگار شدن این دبیرستان عنوان کرد:این مدرسه طبق جلسه مصوب652 با بیش از 80 سال قدمت و خدمت به دانش آموزان جزوء مدارس ماندگار کشور شناخته شد.

چلبی گفت: تنها 48 مدرسه ماندگار در کشور وجود دارد و باعث خرسندی است که دبیرستان جلال آل احمد توانسته با کسب امتیازات لازم جزوی از مدارس ماندگار شود.

مدیر دبیرستان جلال آل احمد در خصوص چگونگی انتخاب مدارس ماندگار بیان کرد: مدارس باقدمت50سال به بالا در3محور نيروي انساني - فضا وتجهيزات ، طرح وبرنامه درسي، درصورت كسب شرايط ماندگار بعنوان مدرسه ماندگار به تصويب شوراي عالي آموزش وپرورش مي رسد.

وی ادامه داد: مدرسه دخترانه جلال آل احمد در سال1314 هجری شمسی بنا شده ودر مدت 81 سال جایگاه وآموزشگاه بسیاری از مفاخر و اندیشمندان کشور بوده است.

وی در ادامه افزود: دبیرستان جلال آل احمد توانسته با دارا بودن تمام شرایط وکسب امتیازات لازم از جمله معماری سنتی، فضای سبز نشاط آور، سابقه فعالیت علمی درخشان و تحصیل چهره های برجسته در این مدرسه، دانش آموختگان ممتاز علمی، فرهنگی، هنری و... جزوء این مدارس شناخته شود.

چلبی تصریح کرد: مدارسی که ماندگار می شوند برای افزایش مدت قدمت نیاز به کمک هزینه برای مرمت دارند، که ما در این راستا توانستیم در سال گذشته با همکاری مهندس نظری مدیر کل نوسازی آموزش و پرورش استان بخشی از مدرسه را مرمت کنیم.

این مسئول در پایان ماندگار بودن 3مدرسه در استان کرمانشاه خبرداد و خاطرنشان کرد: کرمانشاه می تواند از وجود این مدارس به عنوان افتخارات آموزش و پرورش به نیکی یاد کند و در مقایسه با استان های دیگر از این منظر در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

خبرنگار:/غزل نیک روش/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار