رونمایی از کتاب شیوه های اجرایی و مفاهیم تئوریک در تئاتر

فرهنگسرای تهران با مشارکت اداره ارشاد شمیرانات و شمال تهران ، وانتشارات نظری ' آیین رونمایی از دوکتاب در حوزه تئاتر 'شیوه های اجرایی استلیزاسیون در تئاتر و تبین مفاهیم تئوریک و اجرایی تئاتر را با حضور نویسنده کتاب ایرج افشاری اصل امروز سه شنبه 23 شهریور ساعت 14 برگزار می کند .

کد مطلب: ۵۳۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ ویژه برنامه طعم مطالعه را با آئین رونمایی از دوکتاب استیلزاسیون " شیوه های اجرایی " و تبین مفاهیم تئوریک و اجرای تئاتر را به نویسندگی ایرج افشاری اصل برگزار ی کند . محمد حسین اسماعیلی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ، سید حسن صفوی ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران ،آقایان برومند شکری ، رسول حق شناس ، علیرضا مقدس و فاطمه الوندی سخنرانی خواهند کرد . ایرج افشار اصل دارای مدرک فوق لیسانس هنرهای نمایشی و سابقه 21 سال اجرایی در جشنواره ملی و استانی ، و بین المللی و موفق به کسب جوایز زیادی شده است .
.ایرج افشاری اصل؛ نویسنده و کارگردان تئاتر؛ با اشاره به اینکه تئاتر در میان خانواده‌های ایرانی جایگاهی ندارد ،هرچند تئاتر در اقصی نقاط دنیا مخاطب خاص و ویژه‌ای دارد می گوید تئاتر هنری نیست که در میان خانواده‌های ما نهادینه شده باشد.از همین رو نمی‌توان عملکرد آن را در جامعه مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد و برای این جریان می‌توان آسیب های ریشه‌ای متصور شد که در اقتصاد کشور، مدیریت سیاستگذاری، آموزش و پژوهش و تبلیغات ریشه دارد. این نویسنده علاوه بر آن برگزیده نمایشنامه نویسی پرسش مهر نهاد ریاست جمهوری . برگزیده جشنواره های مختلف می باشد .علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند در روز یادشده به میدان المیپک ، سالن اداره فرهنگ و ارشاد شمیرانات و شمال تهران ، مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44143777 تماس حاصل نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار