رئیس دادگستری حاجی‌آباد؛

شبکه های ماهواره ای مخرب یکی از عوامل بلوغ زودرس است

رئیس دادگستری حاجی‌آباد گفت: شبکه های ماهواره ای مخرب از عوامل بلوغ زودرس فرزندان است و اگر این موضوع کنترل نشود تاثیرات منفی در پی خواهد داشت.

کد مطلب: ۵۲۷۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، حجت‌الاسلام مختار صادقی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی(ره) ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) به مسائل و مشکلات فرهنگی و آسیب‌های موجود در شهرستان پرداخت.

وی به مسائلی که فراروی خانواده‌هاست و منجر به از هم پاشیده شدن کانون گرم خانواده شده اشاره کرد و افزود: غرب برای اینکه بنیان خانواده را متلاشی کند به این نتیجه رسید ه که برای فروپاشی خانواده‌های ایرانی باید با ترفندهای مختلف هویت مادر بودن را با ارائه برنامه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای با توجه به فرهنگ خودشان به ما وارد کنند.

رئیس دادگستری حاجی‌آباد با بیان اینکه باید حجاب در خانواده‌ها در مواجه با مهمانان نامحرم را مورد توجه قرار داد، گفت: امروز دشمن با انواع و اقسام شبکه‌های ماهواره‌ای مخرب وارد خانواده‌ها شده است و ما نباید اجازه دهیم اعتقادات را ضعیف و بی‌حجابی را به‌عنوان یک فرهنگ برای خانواده‌ها معرفی کند.

صادقی بلوغ زودرس بودن نوجوانان را از اثرات مخرب این پدیده شوم عنوان کرد و افزود: ماهواره و فضای مجازی موجب می‌شود فرزندان به بلوغ زودرس دچار شوند.

وی به شیوع مواد مخدر در بین جوانان اشاره کرد و ادامه داد: استعمال این مواد عقل را زائد می‌کند و امروزه موجب متلاشی شدن خانواده‌ها شده است، استفاده از مشروبات الکی بدبینی را برای خانواده‌ها در پی دارد و فاجعه جبران‌ناپذیری را به بار می‌آورد.

رئیس دادگستری حاجی‌آباد تمسک به ائمه اطهار(ع) را تنها راه نجات بشریت دانست و تصریح کرد: رستگاری دنیا و آخرت انسان در گروه عمل به قرآن و دستورات دین مبین اسلام است و برای رهایی جوانان از این همه هجمه‌های فرهنگی دشمن باید متوجه اعمال خود باشیم و به این آئین معنوی متوسل شویم زیرا قرآن معجزه می‌کند.

خبرنگار: علیرضاپورغلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار