بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار میکند:

دومین جشنواره تجلیل ازخبرنگاران ورسانه های برتر حوزه ایثار و شهادت

دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر درحوزه ایثار و شهادت 18 مرداد امسال با هدف تقویت فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۱۳۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ، زمینه سازی جهت تقویت روند هم اندیشی و همکاری فعالان رسانه ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران، تبادل تجربیات و تلاش مشترک برای رفع موانع، توسعه همکاری و تقویت تعاملات دو سویه موثر برای دستیابی به یک گفتمان رسانه ای عمیق، پایدار، اثربخش و منطبق بر اقتضائات امروز از جمله اهداف این جشنواره است که در دو بخش استانی و سراسری برگزار می شود .
بازشناسی، معرفی و تقدیر از موفق ترین فعالان حوزه ایثار و شهادت، شناسایی، معرفی و الگوسازی از بهترین مصادیق فعالیت خلاق، مبتکرانه، موفق، پرمخاطب، پرمحتوا، جذاب و ماندگار در عرصه فعالیت های رسانه ای مرتبط با ایثار و شهادت و همچنین افزایش انگیزه در خبرنگاران و اصحاب رسانه برای فعالیت و تعامل گسترده تر در حوزه ایثار و شهادت از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
خبرنگاران، خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی، نشریات و مطبوعات می توانند در بخش های خبر، گزارش خبری مکتوب در خبرگزاری ها و مطبوعات و یا گزارش های خبری که به صورت صوتی ،تصویری از صدا یا سیمای جمهوری اسلامی پخش شده ، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس خبری و برنامه تولیدی در صدا یا سیما در این جشنواره شرکت کنند.
آثار دریافتی سراسری و استانی به صورت جداگانه توسط هیأت داوران و بر اساس شاخص های تخصصی از جمله موارد زیر ارزیابی خواهند شد و از خبرنگارانی که در بخش های مختلف، اثر ارسالی آنان برتر شناخته شود، تقدیر بعمل خواهد آمد.
شایان ذکر است ، علاقمندان می توانند حداکثر تا 26 تیرماه امسال آثار خود را به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران واقع در خیابان ملک الشعرا بهار (شمالی) ارسال کرده و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت jashnvareh.hayat.ir مراجعه و یا با شماره 88305872 تماس حاصل کنند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار