نقد و بررسی شعر فارسی در همنشینی ˝عصرانه های ادبی˝

کانون قلم فرهنگسرای فناوری اطلاعات به منظور نقد و معرفی آثار برتر شاعران، یکشنبه ها ساعت 17 در همنشینی ˝ عصرانه های ادبی ˝پذیرای حضور علاقمندان به شعر و ادب فارسی است.

کد مطلب: ۵۱۲۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، این کانون فعالیت خود را از سال 1390 زیر نظر احمد علی خانی ( شاعر و منتقد) آغاز کرده است و با حضور شاعران و منتقدان ادبی به آموزش مبانی شعر(کلاسیک و سپید)، نقد و بررسی آثار برتر شعر ایران و جهان، اشعار ارائه شده در کانون می پردازد. برگزاری شب شعر با مناسبت های ملی، مذهبی و بزرگداشت های ادبی از دیگر برنامه های این کانون به شمار می رود.

از دیگر فعالیت های این کانون برگزاری کارگاه داستان نویسی زیر نظر اساتید برجسته است. در این کارگاه که روزهای شنبه ساعت 16 برگزار می شود، سرفصل هایی چون؛ چیستی داستان و کارکرد آن، روش های نوشتن داستان، نحوه انتخاب موضوع، مضمون و معنا در داستان، نحوه آغاز داستان و دیگر مبانی نظری و عملی داستان‌نویسی آموزش داده می شود.

علاقمندان می توانند برای عضویت در این کانون و حضور در کارگاه های مذکور به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار