در آموزش و پرورش منطقه چهار دانگه:

برگزاری جلسه بررسی طرح اوقات فراغت تابستان 95

طرح اوقات فراغت تابستان 95 در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۵۰۷۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازشهرستانهای استان تهران،هادی حنیف نیا رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه چهاردانگه،در این جلسه ضمن ارائه گزارشی ازروندکارهای صورت پذیرفته در سال گذشته و تقدیر از حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه در اجرای این طرح افزود:غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان یکی از مهمترین وظایف آموزش و پرورش می باشد که بر اساس سیاست ها و راهکارهای پیشنهادی معاونت پرورشی وزارت متبوع با رویکردهای مختلف از اول تیرماه هر سال آغاز می شود.

وی در ادامه افزود: در صورتی که تربیت دانش آموز در تمامی ساحت های مورد نظر در ایام تابستان در فضایی غیر رسمی تر ومتفاوت از ایام سال تحصیلی صورت نپذیرد بدون تردید ایام سه ماهه تعطیلی تابستان به جهت دوری از فضای تعلیم و تربیت می تواند آسیب های مختلفی را در پی داشته باشد واز این رو تنوع رشته ها ومهارت های تعریف شده جهت پرکردن اوقات فراغت با رویکرد تزریق نشاط در دانش آموزان تاثیرهای بسیار مثبتی بر روند تربیت دانش آموز خواهد داشت.

حنیف نیا در بخش دیگری از سخنان خود از بررسی و آسیب شناسی فعالیت های سال گذشته و نیز جمع آوری پیشنهادهای مدیران ومعاونین پرورشی در این حوزه خبر داد.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته با معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل متبوع تعداد 25 پایگاه تابستانی در این منطقه آماده شروع بکار هستند.

مدیریت آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در ادامه تصریح کرد: با توجه به سیاست گذاری های انجام شده در شورای برنامه ریزی کانون فرهنگی و تربیتی ایثار ، برنامه های متنوع و گسترده تری نسبت به سایر پایگاه های تابستانی اجرایی خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی اتخاذ شده مدارس مجاور کانون نیز با تخفیف های مصوب از این فضا و برنامه های آن استفاده خواهند نمود.

/خبرنگار:محدثه عیوضی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار