فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

۲ تن پیاز زعفران قاچاق در شهرستان فردوس کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲ تن پیاز زعفران قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین ۴۸کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در شهرستان˝قاین کشف شده است.

کد مطلب: ۵۰۴۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از خراسان جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید شجاع اظهار داشت: روز گذشته تیم گشت پاسگاه باغستان فردوس هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه نیسان آبی رنگ مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی گفت: مأموران خودرو را متوقف و بازرسی کردند که در بازرسی از خودرو مقدار دو تن پیاز رعفران که بدون محوز حمل می‌شد کشف شد که کارشناسان ارزش بار قاچاق کشف شده را 60 میلیون ریال برآورد کردند که راننده به عنوان متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی همچنین از کشف 48 کیلو و 400گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: مأموران ایست و بازرسی این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان یخچال دار که از جنوب کشور به سمت خراسان رضوی در حرکت بود مشکوک شدند و برای بازرسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی دقیق از خودرو توسط سگ‌های موادیاب موفق شدند مقدار 48 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که در قالب 88 قوطی آب معدنی به طرز بسیار ماهرانه ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

شجاع گفت: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف و متهم دستگیر که با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه با اطلاع رسانی به موقع شهروند سارق اماکن خصوصی و طیور در شهرستان بیرجند دستگیر شد، افزود: با وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و طیور در سطح شهرستان بیرجند، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: با تماس به موقع و سریع یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مشاهده فردی مشکوک در محل نگهداری طیور بلافاصله اکیپ گشت کلانتری 14 امیرآباد به محل اعزام شدند و با همکاری تماس گیرنده سارق شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس متهم به چهار فقره سرقت اماکن خصوصی و طیور اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست مراقب اموال خود باشند و اموال و دارایی‌های خود را در ساختمان‌های نیمه کاره و بدون حفاظ فیزیکی رها نکنند و در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک، در اولین اقدام مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام کنند تا اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن جهت جلوگیری از فرار متهمان صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار