درحاشیه اجلاس وزیران اقتصاد عضو صندوق اوپک؛

رئیس کنترل بانک اتریش با وزیراقتصاد ایران دیدار کرد

وزیر امور اقتصادی و دارایی که به منظور شرکت در اجلاس وزرای اقتصادی عضو صندوق اوپک به وین سفر کرده است، در حاشیه این اجلاس، رودلف شولتن، رییس کنترل بانک اتریش (بانک ضمانت صادرات اتریش) را به حضور پذیرفت.

کد مطلب: ۵۰۲۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا «رودلف شولتن» ضمن قدردانی از اقدامات به عمل آمده درحل و فصل معوقات بانکی و تلاش سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی و نیز بانک مرکزی ایران در ایجاد فصل جدیدی از روابط مالی و سرمایه گذاری بین دو کشور، آمادگی خود را برای پوشش و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌ های مختلف و صدور ضمانتنامه های لازم اعلام کرد.
وزیراموراقتصادی و دارایی کشورمان نیز با اشاره به ملاقات ها و مذاکرات گذشته که منجر به حل مشکل معوقات گردید بر تسریع در اجرای پروژه‌ های مورد نظر تاکیدکرد.
وی با اشاره به اقدامات به عمل آمده در ایران در مورد مبارزه با پولشویی، مبارزه با تامین مالی تروریسم و مصوبات مجلس شورای اسلامی در این زمینه، آمادگی وزارت امور اقتصادی و دارایی را برای همکاری های لازم در کلیه زمینه های مالی و بانکی مورد توافق طرفین اعلام کرد.
رییس کنترل بانک اتریش در پایان با اشاره به از سرگیری همکاری های بانکی بین دو کشور بر عزم جدی موسسه خود و دولت و بخش خصوصی اتریش برای توسعه همکاری با ایران تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار