كیاوش صاحب نسق:

كشف استعدادها مهمترین انتظار ما از مسئولان جشنواره فجر است

خبرگزاری پانا:كیاوش صاحب نسق گفت:ما در كشورمان نوازندگان جوان، با استعداد و تحصیل كرده ای داریم كه به واقع بسیاری از آنها چیزی از بهترین نوازندگان اروپایی كم ندارند و مهمترین انتظار ما از مسئولان جشنواره موسیقی فجر كشف این استعدادها و حمایت از این سرمایه های كشورمان است .

کد مطلب: ۴۹۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، كیاوش صاحب نسق سرپرست گروه«نوفه»كه در بخش جنبی جشنواره بیست و هشتم به روی صحنه می رود، گفت: اركستر مجلسی«نوفه» را دی ماه 1391 با این هدف پایه گذاری كردم كه گروهی از بهترین نوازندگان جوان و با استعداد موسیقی كلاسیك را دور یكدیگر جمع كنم تا هم به معرفی و پرورش این استعدادها بپردازم و هم آثار خوب آهنگسازان كشورمان توسط گروهی توانمند اجرا شود.
این آهنگساز در ادامه افزود: ما در كشورمان نوازندگان جوان، با استعداد و تحصیل كرده ای داریم كه به واقع بسیاری از آنها چیزی از بهترین نوازندگان اروپایی كم ندارند و مهمترین انتظار ما از مسئولان جشنواره موسیقی فجر كشف این استعدادها و حمایت از این سرمایه های كشورمان است.
وی همچنین تصریح كرد: اركستر مجلسی«نوفه» شامل گروهی مستعد از این نوازندگان است كه در بیست و هشتمین جشنواره و در روز 25 بهمن در تالار رودكی قطعاتی از ساخته های من را مانند«نمیدان»، «آوایی»، «ندانستگی»، «ورن»، «دیو هوس»، «مرغ آمین»، «نسوش» و «آناست» اجرا خواهند كرد.
این موسیقیدان ادامه داد: اعضای اركستر مجلسی نوفه را تینا جامه گری(ویلن)، پریسا پیرزاده(ویلن)، آتنا زنگنه(ویلنسل)، نگار نوراد(ویلن)، نیایش جواهری(پیانو)، مهرداد غلامی(فلوت)، ژابیز و گلریز سربخش(سلیست های ویلنسل و ویلن)، فرزان فرنیا، ارسلان امیر احمدی، انوشا مصطفایی و ارغوان ملك محمدی(اعضای گروه پركاشن) تشكیل می دهند.
اركستر مجلسی نوفه به سرپرستی كیاوش صاحب نسق 25 بهمن ماه ساعت 21 در بخش جنبی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در تالار وحدت به روی صحنه می رود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار