انتقاد طنازانه امیرحسین رستمی از جشنواره جام‌جم/ ˝انگار نه انگار که «شب‌های برره‌ای» بود˝

خبرگزاری پانا: امیرحسین رستمی ضمن عذرخواهی، خطاب به هیات انتخاب جشنواره‌ی جام‌جم در بخش سریال‌های طنز تلویزیونی‌، گفت:‌ خیلی درد دارد که‌ آدم را نبینند.

کد مطلب: ۴۹۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

این بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون، با طرح این پرسش که چرا از بازیگران به‌نام حوزه‌ی طنز که تاکنون زحمت‌های زیادی کشیده‌اند،‌ نامی برده نشد؟ گفت: خیلی از بازیگران طنز در این جشنواره نبودند و نامی از آنها برده نشد. پیمان قاسم‌خانی و مهراب قاسم‌خانی‌، مهران مدیری‌، سیامک انصاری‌، رضا عطاران‌، مهران غفوریان و ... نویسندگان و بازیگران بزرگی در حوزه‌ی طنز هستند که نامی از آنها برده شد.

وی ادامه داد: انگار نه انگار «شب‌های برره‌ای» بوده است‌؛ سریالی که خیابان‌ها را خلوت می‌کرد. خیلی درد دارد که‌ آدم را نبینند.

امیرحسین رستمی سپس با لحنی کنایه‌آمیز به هیات داوران جشنواره‌ی جام‌جم گفت: در ایام برگزاری جشنواره موبایل من خاموش بود و و دوستان هیات انتخاب به من دسترسی نداشتند تا به من بگویند کاندیدا شده‌ام و چون موبایلم برای مدتی طولانی خاموش بود برای اعلام برنده شدنم به من دسترسی نداشتند. هر کسی که جایزه‌ی من را برد امیدوارم از آن خوب نگهداری کند!

او در پایان تاکید کرد: هر کسی جایزه مکمل طنز من را گرفته است،خوب از آن نگهداری کند‌، چون در خانه‌ی من واقعا جایی برای نگهداری چیزی نیست.

منبع: ایسنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار