زمین چمن دبیرستان شاهد شهید رمضان زاده یزد پلمپ شد

مدیر دبیرستان پسرانه شاهد شهید رمضان زاده ناحیه 1 یزد از پلمپ زمین چمن این آموزشگاه، به دلیل شکایت شخصی خبر داد.

کد مطلب: ۴۸۰۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانای یزد، مجید رهبران در گفتگو با پانا، در خصوص اتفاقات و حواشی اخیر این آموزشگاه اظهار داشت: هشتم فروردین سال جاری، زمین چمن طبیعی این دبیرستان با حضور نیروی انتظامی و بنابر شکایات مالکین شخصی پلمپ شد.

مدیر دبیرستان پسرانه شاهد شهید رمضان زاده ناحیه 1 یزد افزود: این قطعه زمین، که توسط برادران رمضان زاده در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته، حدود 24 سال پیش کاربردی زراعی داشته است و به عنوان زمین چمن، جهت فعالیت های ورزشی احیا گردید و مورد استفاده قرار گرفت. حال تعدادی از وارثان، بعد از گذشت ماه ها مذاکره و گفت و گو، مدعی شده اند و قصد بازپس گیری این زمین را دارند. این در حالی است که با توجه به کاربرد زراعی این زمین، مالکین سال ها پیش، بدون مجوز رسمی شهرداری، اقدام به قطعه بندی تجاری در حاشیه منتهی به خیابان شهید پاکنژاد کرده اند و به همین منظور دستور تخریب این واحدها در اسرع وقت صادر گردیده است.

رهبران، پیرامون پیگیری های صورت گرفته بیان کرد: گفت و گوها از ماه ها پیش آغاز شده و جلسات متعددی در آموزشگاه و ارگان های مختلف صورت گرفت و با وجود پیگیری مسئولین مربوطه از نهادهایی چون فرمانداری، استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین آموزش و پرورش، و ارائه پیشنهادهایی مبنی بر خرید یا معاوضه زمین، تاکنون رضایت مالکان جلب نشده است.

وی در ادامه افزود: در 19سال حضور اینجانب در این دبیرستان که 8 سال آن به عنوان مدیر در خدمت جامعه تعلیم و تربیت بوده ام با استعانت از خداوند منان و با همکاری خیرین، آموزش و پرورش، شهرداری و همچنین به همت مرحوم آیت الله صدوقی، توانستیم یک واحد نمازخانه، وضوخانه، پارک و فضای سبز به همراه آلاچیق را به عنوان فضایی در خور شأن فرزندان شهید و ایثارگران عزیز بنا نهیم و حال نیز همه تلاش خود را در جهت حفظ زمین ورزشی این آموزشگاه خواهیم کرد.

مدیر دبیرستان شاهد در پایان خاطرنشان کرد: امید است که این قطعه زمین به آموزش و پرورش تعلق گیرد و به ازای آن، به مالکین مجوز مغازه ها و واحدهای تجاری داده و از تخریب آن ها جلو گیری شود و حواشی های پیش آمده پایان یابد.

گفتنی است این آموزشگاه، دارای فضای بسیار زیبا و دلنشین با استانداردهای آموزشی است و محمدحسین کفراشی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در بازدیدی که آذر 94 از این آموزشگاه داشت، دبیرستان رمضان زاده را به دلیل ایجاد فیزیکی مناسب و فضای معنوی خاص، تحسین کرد و با توجه به شاداب سازی و پویایی موجود، عملکرد آن را نمونه بارز تحقق اهداف سند تحول بنیادین عنوان کرد.






/خبرنگار: سجاد جدیدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار