معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان

از 16 فروردین 95 ثبت نام الکترونیکی سفارش کتاب های درسی آغاز شده است

مدارس ازطریق سامانه سناد نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع دانش آموزان و اولیا آنان به کافی نت برای ثبت نام انفرادی خودداری نمایند/آدرس سامانه www.irtextbook.com یا www.irtextbook.ir

کد مطلب: ۴۸۰۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازگلستان؛ قربان عرب احمدی معاون توسعه منابع و پشتیبانی با اعلام تقویم زمانبندی سفارش کتاب های درسی، افزود: اولیای محترم باید جهت ثبت سفارش کتاب های درسی پایه دوم تا ششم ابتدایی از 16 فروردین 1395 لغایت 31 اردیبهشت ماه 1395 مهلت دارند با مراجعه به سامانه اقدام به سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 96-95 نمایند.

عرب احمدی در خصوص کلاس اول ابتدایی گفت: اولیای این دانش آموزان باید از اول خرداد1395 لغایت 20 شهریور 95 جهت ثبت سفارش کتاب های پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی 96-95 اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد:در صورت هرگونه اشتباه،اولیای محترم می توانند جهت اصلاح سفارش دوره ابتدایی از اول خرداد1395 تا 20 شهریور1395 به سامانه مراجعه و ثبت سفارش خود را اصلاح نمایند.

وی تاکید کرد هزینه کتاب ها از طریق الکترونیکی و در زمان ثبت سفارش دریافت خواهد شد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان در ادامه افزود:ثبت سفارش کتب دوره پیش دانشگاهی از 16 فروردین 1395 لغایت 31 خرداد1395 صورت می پذیرد.

عرب احمدی گفت: شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموزان رمز عبور آن ها به سامانه می باشد لذا در صورتی که شناسنامه دانش آموزان تعویض شده باشد،لازم است با ارایه تصویر صفحه اول شناسنامه به مدرسه محل تحصیل نسبت به اصلاح اطلاعات درسامانه سناد اقدام و سپس ثبت سفارش کتاب گردد.

وی افزود: کتاب های دروه ابتدایی و پیش دانشگاهی درروز اول مهر توسط مدرسه محل تحصیل که سفارش دانش آموزقید شده توزیع می شود و درصورت تغییر مدرسه محل تحصیل دانش آموز در دوره ابتدایی تا تاریخ 20 شهریور امکان اصلاح سفارش از طریق سامانه به این صورت می باشد که:اگر جابجایی در سطح مدارس استان باشد ثبت اطلاعات درمدارس مبدا و مقصد اطلاعات محل تحویل کتاب به طور خودکار درسامانه اصلاح و کتاب به مدرسه جدید تحویل می شود.

وی درخصوص جابجایی دانش آموز بعد از تاریخ 21 شهریور1395 گفت: در این صورت کتاب های درسی دانش آموز از طریق مدرسه محل تحصیل قبلی قابل تحویل است و این امکان نیز وجود دارد که دانش آموز سفارش قبلی را لغو وازطریق منوی سفارش تک جلدی کتاب های درسی وبسته آموزشی اقدام به سفارش جدید نماید.

معاون پشتیبانی گفت: تاریخ لغو سفارش از اول مهرماه 1395 لغایت 15 مهرماه 1395 و پس از تایید مدرسه مبدا ومسئول توزیع منطقه مبنی بر عدم تحویل به دانش آموز،مقدور خواهد بود.

عرب احمدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: معلمان محترم می توانند کتاب های درسی و بسته های آموزشی مورد نیاز خود را از تاریخ 20 مرداد 1395 از منوی سفارش تک جلدی کتاب های درسی و بسته آموزشی در سامانه ثبت نمایند تا از طریق شرکت پست به آن ها تحویل گردد.

لازم به ذکر است مدیران مدارس و مسئولان توزیع کتاب شهرستان ها امکان دسترسی به اطلاعات و سفارش های ثبت شده ،حواله های صادره و سهمیه شهرستان و همچنین کلیه دستورالعمل ها و اطلاعیه های مربوطه در سامانه را دارند و در صورت بروز مشکل، مدیران محترم می توانند با کارشناسی کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش گلستان به شماره 32627589 تماس برقرار نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار